TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
24-5-2014
|
15-9-2013 19:51:48
bij mij gaat mijn mama mijn kleed maken :-) ze naait al 30 jaar, en het is al jaren onze droom dat zij ooit mijn trouwkleed ging maken (leek toen een ver-weg-van-mijn-bed-show, maar je ziet hoe snel het kan gaan, hihi)
vroeger zei ik ook altijd dat ik nooit in het wit zou trouwen, maar nu neig ik toch naar een wit kleed. Wel zal het een atypisch model worden, ik hou helemaal niet van 'prinsessenkleedjes' dus het zal een redelijk simpel, kort kleed worden normaalgezien.
Het is zoals je zegt JOUW dag, dus ik zou mij zeker niets aantrekken van de 'regels' en gewoon iets dragen waar jij je goed in voelt. Als je iets aandoet waar je je onzeker in voelt, ga je dat ook uitstralen denk ik, en dat is nu net iets wat op je trouwdag niet zou mogen hé :-)
|
|
Lentl
28-6-2014
|
15-9-2013 20:47:14
Hier juist het zelfde, ik ging nooit in een witte jurk trouwen. Ik had altijd het idee om in een rood roodpak te trouwen, maar met het passen in bruidswinkels ben ik toch naar een jurk gegaan. Ik moet nog bepalen wat exact, wel met een v-hals (verbreed men schouders niet en doet men decolleté mooi uitkomen), een simpel onderstuk (geen frullen, voile, lagen). Alles heel strak en sober Een haute couture naaister zal alles maken, want ik neem van enkele jurken iets.Ben je al eens gaan passen in een bruidswinkel? Ik verschoot er toch van (positieve zin) want ik heb ook een maat meer
|
|
Jente
26-10-2013
|
15-9-2013 20:55:54
Je kiest als bruid natuurlijk zelf hoe je gekleed gaat. Maar wat ik gewoon wil zeggen is dat ik al een aantal bruidjes heb zien passeren die ook niet de ideale maten hebben en diewel heel mooi staan met een echt trouwkleed. Misschien moet je het nog niet helemaal afschrijven. Ook in trouwkleedjes zijn er veel andere kleuren dan wit hé.
|
|
Ine
28-6-2014
|
16-9-2013 7:15:03
Mijn moeder is ook gewoon getrouwd in een rok en een mooi bloesje erop. Dus geen trouwkleed. En er zijn nog meer mensen die trouwen in een "gewoon" kleedje/rok of broek dus waarom jij niet? Maar heb je echt echt een hekel aan trouwkleedjes? Ik zou persoonlijk toch even eens gaan piepen in de winkels :) Gewoon zo een jurk aangehad te hebben is wel uniek. Je hebt geen koopsverplichting he ! :) Maar dan weet je het zeker want een trouwkleed kan mooi zijn in alle maten en kleuren .. Op 2dehands vind je trouwens wel vaker kleedjes in maat 46-52 .. En echt heel mooie jurken ! Maar het is jou/jullie dag dus jij moet dragen waar jij je goed in voelt ! Veel succes.
|
|
frida
6-2-2010
|
16-9-2013 8:08:59
hey, als bruid mag je dragen op je grote dag wat je maar wilt! ( vind ik). maar persoonlijk zou ik toch zo eens wat gaan passen in bruidswinkel hoor!.... en zoals Inge schrijft je vind redlijk wat op 2dehands....
Ik duim dat je iets leuks vind....
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|