Terug naar overzicht
Lila, licht roze, fuschia, lavendel... Ik zou nooit wit en zwart nemen.
Volgens mij gaat zwart ook te hard zijn! Zou ook voor een rozige of paarse tint gaan, dan is alles assorti he ;-)
Hoi Britt,heb je al eens aan lemon groene tafellakens gedacht en dan met paars voor de decoratie?Wij hadden de kleuren fushia en lemon en matchte heel mooi.In het begin had ik zoiets van allez nu?Onze feestarchitect kwam met deze kleurencombinatie af omdat ik lemon groene tafellakens wou zei hij neem dan lemon en fushia en idd het was supermooi.Dus denk ik dat lemon en paars ook heel mooi gaan matchen.Succes ermee... X
Ik vind zilver ook mooi in combinatie met paars.
merci voor de reacties maar mijn kleur van kleed vind ik nergens in tafelpapier of bloemen... dus ik ben bang dat het dan juist wel zou vloeken met men kleed of mag ik daar niet aan denken?? pfff
Wit en zwart is een heel 'strakke' combinatie...Persoonlijk zou ik het zwart door een echte kleur vervangen.Beetje zoals Peggy voorsteld: lila, roze, fuchsia... of zelfs alle kleuren van de regenboog ;-)Hebben jullie een bepaald 'thema' dat jullie willen doortrekken? Dat kan ook helpen bij het bepalen van de kleuren.
Neen hebben niet echt een bepaald thema het enige wat overal terugkomt zijn orchideeen... :)