Terug naar overzicht
Hallo Anja,naar wat voor soort jurk en kleur ben je op zoek (stijl) en moet het nieuw of mag het ook gebruikt zijn?Gr Angelique
Dag Angélique,Ben op zoek naar een nieuwe trouwjurk en die mag redelijk "simpel" zijn. Dus geen "hoepeljurk" of superlange sleep.
neem eens een kijkje op www.ja-ik-wil.be
Dag Anja,Ik heb al goede dingen gehoord over Chinelle in Kortrijk, zou goedkoop zijn en veel keuze hebben :-)
In welke regio zoek je een boutique?
Youniek in Turnhout, het duurste is daar 900 euro geloof ik
Liefst in Oost-Vlaanderen indien mogelijk
Binnenkort is er een trouwbeurs in gent. 'Trouw Mariage' . Ik heb gehoord dat je hier grote kortingen kan krijgen op bruidsjurken. Misschien eens langsgaan?
La Sposa in Beveren-Leie inderdaad een aanrader, outlet van Pierre-Yves in Deinze, Steven Bruidhuis in Torhout heeft ook een outletafdelinkje.
Hier volg ik ook eventjes mee ;)
Iemand ervaring met ja-ik-wil.be?????
hey,chinelle is idd een aanrader en het is in kortirjk dus niet zo ver van hee,ik heb mijn kleed gekocht daar voor 350 en ze kwam van 799 ik had 50% korting gekregen omdat het solden was en ze gaf me nog eens 10% korting omdat ze vond dat mijn kleed me echt beeldig stond,ze is supervriendelijk en je krijgt zelfs een drankje en je wordt echt verwend ;) zelfs de haaraccesoires kosten niet veel geld ;)
Aan het koopcentrum in Sint-Niklaas is er ook een bruidsboetiek met zeer scherpe prijzen. Succes!
Cathy, in het koopcentrum zelf of erbuiten?
Boutique couture net naast de parking van het waaslandshoppingcentrum ;-)
Klopt 😉, naast die keukenwinkel (eggo denk ik).
Cachet in Antwerpen is ook een mooie bruidswinkel en je vind er al goedkope trouwkleedjes. Voor (vanaf)250 euro heb je er al een supermooi kleed :-)Ik heb het mijn daar gekocht en ben heel gelukkig dat ik die winkel binnenstapte
Hallo ik weet niet of je visa hebt gaat me niet aan eigenlijk ,maar ik vraag dit omdat je dan je kleed op deze buitenlandse site kan bestellen...Als je mooi wil zijn maar geen pakken geld wil uitgeven ze hebben voor elk wat wils je meet al je maten zoals ze aangeven je kan met ze mailen ,bellen,chatten voor info. Ze staan dag en nacht klaar. Wanneer er iets niet past kan dat geregeld worden je zend het trg ze passen het zo snel mogelijk aan...voor de rest vindt je alle info en alle leuke hebbedingetjes voor je huwelijk vindt je ook daar heel voordelig... www.jjshouse.com Hoop dat je er iets mee bent :-)