Terug naar overzicht
Ik volg even...
Ik volg ook mee :)
Een vriendin van mij is geweest en zij heeft daar een zeer duur kleed van 3000 € kunnen kopen voor 1000 €. Maar dit zal dan ook wel één van de duurste geweest zijn. Ik ga daar ook eerst eens een kijkje gaan nemen en hoop een kleed van 1500 € te scoren voor 750 € ofzo :) Ze zei ook dat ze daar zeer goed ontvangen en geholpen werd. We kunnen natuurlijk niets verliezen met eens te gaan kijken hé
ik heb mijn kleed er gehaald, kwam van over de 2500 euro (helemaal in kant) en heb er 450 nog voor betaald. Leuke losse sfeer (zelf dingen uit de rekken halen, veel stijlen kunnen aandoen, ...) Hangt een beetje af van wat er binnenkomt natuurlijk, maar ken veel mensen die hier tevreden waren !
Mijn kleed kwam ook van daar. Ik heb het daarna nog wat laten opfleuren met blauwe accentjes.Het zijn inderdaad heel vriendelijke mensen :-)Ik zou zeker eens een kijkje gaan nemen want wie weet hangt jouw droomkleedje daar wel tussen voor een prijsje!
mijn zus haar kleed kwam van daar en het was prachtig! mijn kleed voor in de suite kwam van daar. de kortingen zijn formidabel. veel succes met je zoektocht.
Ben gaan kijken maar mijn ding niet gevonden... Het is uiteindelijk Chinelle in Kortrijk geworden :)
Doen ze daar zelf nog de retouches of moet je zelf iemand zoeken?
Nee is een hele lieve mevrouw en ze doet alles zelf :)