Terug naar overzicht
Proficiat met de aanwinst!!
Hoi, Proficiat!Had jij eerst een afspraak gemaakt? Want ik wou daar ook eens gaan kijken :)Groetjes
Hey Sabinesuper hoor!!! Ik ben daar een week of 3 geleden ook binnengestapt en het 2e kleed dat ik paste was er ook boenk op!! Was zo blij want had ook de intensie niet om direct te kopen. Maar ben blij dat ik het toch gedaan heb, ondanks de negatieve reacties die je hier soms leest. Bij mij was de verkoopster (denk dat het de verantwoordelijke zelf was) super vriendelijk, stelde me volledig op mijn gemak en van enige druk had ik helemaal geen gevoel van. Zal blij zijn als ik nog eens terug kan om mijn juweeltjes en lingerie te gaan kiezen. Ik heb jammer genoeg geen foto getrokken (dat ik daar niet aan gedacht heb), dus binnenkort ga ik nog eens langs om mezelf nog eens te zien stralen in dat super kleed!!! Sanne, best wel bellen voor een afspraakje hoor!!
Dag Sanne Ik had er geen afspraak gemaakt en maandag is eigenlijk hun sluitingsdag maar de verantwoordelijke was buiten aan het opvegen en zei direct dat we eens binnen mochten komen. Ik vond die dame supervriendelijk en zoals Ellen zegt stelt ze u echt op u gemak en is niks haar teveel. Ze heeft voor alles begrip en ws niet opdringerig. Ik heb er ook al veel negatieve reacties van gelezen maar ik ben er echt positief over. In Juni mag ik mijn eerste pas gedoen en de juwelen en lingerie kiezen hopelijk in ik zolang nog wachten :-)))
Ik ben daar ook om mijn kleedje geweest!Ik was superenthousiast over het aanbod en de manier waarop de mensen mij behandelden.Ik mag zonder problemen nog eens terugkomen om nog eens te passen en de mensen zijn zeer correct aan de telefoon en op de afspraken. Ik mocht ook mijn schoenen omwisselen omwille van mijn eeuwige bruidstwijfels :).Ook hier geen negatieve ervaringen!
Ik ben daar ook om mijn kleedje geweest!
Ik was superenthousiast over het aanbod en de manier waarop de mensen mij behandelden.
Ik mag zonder problemen nog eens terugkomen om nog eens te passen en de mensen zijn zeer correct aan de telefoon en op de afspraken. Ik mocht ook mijn schoenen omwisselen omwille van mijn eeuwige bruidstwijfels :).
Ook hier geen negatieve ervaringen!