TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lentl
28-6-2014
|
17-9-2013 8:20:29
Welke decoratie wordt door hen voorzien zaal, tafels (bloemstukken, kaarsen, ...)
Hebben zij een huis DJ? Kunnen ze iemand voorstellen?
Overzicht gerechten (voorgerecht koud en warm, soepen, hoofdgerecht) En uiteraard de prijzen Drankenformules tijdens eten en nadien?
Kan je vooraf gekozen gerecht en wijnen proeven?
Kan je bij een taart zelf een keuze maken van hetgeen je wil?
Bij ons is het zo dat videograaf, fotograaf, nanny aan de verminderd bedrag eten en drinken (30 Euro). De DJ enkel drinken (komt later) is 15 Euro.
Vraag de prijs van de stoelhoezen op voorhand (indien interesse), zodat ze achteraf geen hoge prijs erop kleven, zoals bij ons. Men schoonzus heeft dit jaar 6 Euro per stoelhoes moeten betalen, terwijl bij ons nu 8 Euro. 2 Euro verschil op 1 jaar tijd, vind ik wel behoorlijk veel
Voorzien zij muziek bij het binnenkomen van de bruid en tijdens het eten? Of dient er reeds een DJ aanwezig te zijn?
Hoe gebeurt tafelafroeping? Hoeveel ronde, ovale, rechthoekige tafels zijn voorhande?
Dienen jullie menukaart, naamkaarten te voorzien of doen zij dit? Wanneer dient het aantal personen doorgeven te worden? tot hoeveel uren op voorhand kan nog geannuleerd worden (vb door ziekte) Wanneer dient keuze menu doorgegeven te worden
Veel succes
|
|
Iris
15-8-2014
|
17-9-2013 12:55:43
Ik volg mee...
Of de suite de recepties aan een verminderd bedrag kan krijgen? Na de gewone receptie, komt de avondontvangst. Die mensen kunnen moeilijk blijven doorgaan met hapjes eten en drinken. Het feest moet nog beginnen...
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
18-9-2013 9:31:53
niet onbelangrijk of ze met een forfaitair bedrag werken voor de dranken. Wij betalen bijv 14 euro per persoon voor het hele avondfeest. Geen sterke dranken zoals whiskey en zo weliswaar;)
|
|
sofie
6-6-2014
|
18-9-2013 13:14:45
awel ja ze werken dus met een drankenforfait van 26?5 euro dat vind ik echt veel!!! ik had ook geteld op een 16 euro PP ongeveer...
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
18-9-2013 18:56:01
o jee dat is veel! Misschien zijn alle dranken inbegrepen? Bij ons zijn wijn , frisdrankenen bier in dat forfait opgenomen. En ik heb ook duidelijk afgesproken dat er geen korte dranken mogen geserveerd worden. Ik zou daar toch nog eens over praten hoor. Want het zou kunnen dat je nog goedkoper uit komt van de dranken per stuk te betalen dan. Niet iedereen drinkt 26 euro op een avond hè . Alle dat denk ik toch hi hi
|
|
sofie
6-6-2014
|
18-9-2013 20:32:32
Ze werken altijd met een forfait en er zit heen wijn of cava bij in,dus vind het echt teveel ga kijken voor ergens anders...
|
|
Jerry
|
1-11-2013 12:30:27
Hallo, Ik weet niet van welke regio jullie zijn, maar kijk gerust even op onze site. www.feestzaalcohibar.be Warme groetjes, Jerry
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|