Terug naar overzicht
Wat ik persoonlijk wel leuk vind voor een kleine jongen is om hem een bordje in zijn handen te geven waar een tekst naar jouw keuze opstaat... bvb: 'hier komt de bruid' of 'trouw van naam en naam' of .... dat hij dan kan dragen
of de ringen?
tis nogal een spook met de ringen heb ik dus bang dat het kussentje wel gaat aankomen maar de ringen spoorloos gaan zijn :-)heb dus dat kussentje mijn zusje toevertrouwd wat ook bij hun gaat zitten in de kerk komt anders niet goed denk ik :-)Wat dat bordje betreft heel leuk idee ga ik eens naar op zoek ! dank je wel alvast voor de tips
Ik weet niet of je toevallig actief bent op pinterest? maar daar kom je vaak foto's tegen van kindjes die voor een trouw zo'n bord dragen... maar ik veronderstel dat je via google ook wel enkele voorbeeldafbeeldingen zal vinden hoor!
Waarom kan een jongen geen mandje dragen met rozenblaadjes ? Ik vind dit net zo schattig als bij een meisje hoor.
bij ons kregen de bruidskindjes een knuffelbeer
hoiBij ons hebben de 2 kleinste ( jongen en meisje) een ballon vastDaarachter loopt de oudste en die heeft een bord met de tekst " opgepast hier komt de bruid"groetjes
Zo'n bord vind ik heel leuk! Op een trouw waar ik vorig jaar naartoe ging hadden de meisjes het bloemenmandje vast maar strooiden de jongens net zo hard bloemen rond (ze liepen er zelfs mee tussen de stoelen ). Kan best!
wij hebben ook een kindje van 2,5jaar als een bruidskindje en geven die een ballon gevuld met helium