Terug naar overzicht
Proficiat! Als je spreekt van de 'ruime' regio rond Antwerpen, zou ik eens bij het Strijboshof in Essen gaan informeren. Wij zijn zelf van Wilrijk, en twijfelden tussen het Strijboshof en de E10-hoeve in Brecht. Ik denk dat zij zeker kunnen voldoen aan jullie eisen van feest. Bij ons is het uiteindelijk toch de E10-hoeve geworden. Verder zijn wij ook gaan informeren bij Het 's Graevenhof in Schilde (was iets té klassiek voor ons, verder prachtige zaal!), en het hof van Reyen in Lier. Ik ben ook eens op een 'trouwfuif' geweest in 't fort in Hoboken (als ik mij niet vergis ...). Dat was ook enorm tof, maar van die sfeer moet je houden ...
feestzaal 't lepeltje in duffel. Daar hebben ze zo een formule voor een fuif met hapjes.Nu zaterdag is ons avondfeest daar ( wel met buffet voor +/- 70 personen) .Zal je nadien laten weten hoe het was.Het zijn wel supervriendelijke mensen en de zaal is mooier in 't echt dan op foto op de website www.tlepeltje.be
ik ben helemaal niet gekend in je regio, maar ik wou je vooral van harte proficiat wensen!!! veel plezier met de voorbereidingen - dit forum zal je vast goed kunnen gebruiken!
heel veel succes met de voorbereidingen zit je met vragen hier kun je met alles terecht :-)
Idem Wendy: 't Lepeltje. Wij geven er ook ons feest en ik werk er af en toe :-)
hey heywij hebben het strijboshof waarover ze hierboven spreken het is ind een ideale zaal om zoiets te doen alles kan er wij hebben ook een ceremonie van de vrijzinnige en doen deze buiten in de tuin van de feestzaal bij goed weer en bij slecht weer is er een aparte zaal voor ons ter beschikking ook wat ik handig vond is dat het koppel er mag en kan blijven slapen in een bruidssuiteveel plezier met je zoektocht
Bedankt allemaal voor de gelukswensen en de nuttige tips! Ik ga die zalen zeker contacteren! Heb op dit forum ook al wat gelezen over 'La Grange' in Massenhoven en 'Smoutmolen' in Zoersel. Iemand die met één van deze zalen ervaring heeft?
Keienhof in Kalmthout ?Daar geven wij ons feest en echt ALLES is er bespreekbaar !Groetjes,
Hallo,Wij hebben La Grange gekozen. We hebben er veel goede reacties over gelezen en gehoord van vrienden en collega's.Heel vriendelijke zaakvoerder en erg mooie zaal. Veel dingen zijn bespreekbaar. Zeker de moeite waard om te bekijken!Groetjes
Hoi, Eerst en vooral proficiat!Wij geven ons feest ook in 't lepeltje. Het zijn inderdaad super vriendelijke mensen. Andere zalen waar wij zijn gaan kijken zijn het rekreatief in wilrijk en het fortje in Deurne. Groetjes en veel succes!
@ Wendy alvast een heel mooie dag gewenst zaterdag!Ik ben al benieuwd naar uw verslagje en uw ervaring met de zaal want deze is ook nog één vanop ons lijstje! Laat zeker weten hoe het feest er was en welke formule of eten jullie er namen!Dikke merci Cindy@ Karen het Hof Van Nazareth in Lier is heel mooi maar wel wat duurder dan bv Lepeltje in Duffel. Kan je niet echt met elkaar vergelijken vind ik.Succes nog Cindy
Binnenkort toch al eens hier en daar een kijkje gaan nemen dan. Denken jullie dat veel zalen nu al bezet zouden zijn op de zaterdagen in de lente van 2015? Heb daar eigenlijk geen idee van hoe snel je daarmee moet zijn. We hebben wel geen vaste datum in ons hoofd, dus misschien dat dat wel in ons voordeel speelt :-)
Wij zijn een paar weken geleden beginnen rondzoeken voor augustus 2014 (ook zonder specifieke datum). meestal waren er nog minstens twee van de zaterdagen van augustus vrij. Voor de lente van 2015 zal je dus ook nog wel zeker een plekje vinden.Groetjes,Sanne
Le Cirq in Hoogstraten. Absolute aanrader. Ga gewoon al eens kijken naar de zaal en je bent verkocht want die is prachtig en anders dan de meeste feest-trouwzalen. Ook topservice en mogelijkheid om je viering te doen (hebben wij ook gedaan en dat was gratis).Ook erg geschikt voor wat jullie willen doen.Wij zijn achter de hoek op restaurant geweest met 24 pers en daarna fuif met broodjes in Le Cirq.Als je meer info wil, laat me maar iets weten.
Hey Vanessa,Bedankt voor de tip! Ik heb eens op de site gekeken en het ziet er inderdaad ook interessant uit. Hebben ze ook een eigen traiteur of één waarmee ze vaak samenwerken? Want anders moet ik nog op zoek naar een goede traiteur in de regio :-)Groetjes,Karen
Zij hebben geen eigen traiteur maar kunnen er waarschijnlijk wel aanbevelen uit de regio.Ze hebben ook een keuken ter beschikking voor de traiteur.