Terug naar overzicht
hey halloik heb mijn kleedje van anne belin twee weken geleden besteld.kan wel nog niets zeggen over afwerking enzo want heb het nog niet.maar volgens mij zal dat dik in orde zijn aangezien het haute couturekleren zijn.qua service: ik ben bij Prima Donna in deerlijk geweest en daar was de service uitstekend!!dus ik heb er alle vertrouwen in.en als ik curieus mag zijn: op welk eentje heb je je oog laten vallen?Groetjesnathalie
hoi Nathalie,Ik ben bij Decotex geweest. Heel vriendelijke mensen. Ik weet nog niet of ik het ga nemen (ga voor alle zekerheid nog eens in twee andere bruidswinkels kijken), maar ik vond nr. 2 (en dus ook 3) op de site van Anne Belin supermooi. Welk eentje heb jij gekozen?Veel verder plezier nog é...
ik heb gekozen voor nummertje 6!Nog veel plezier met de verdere zoektocht naar kleedjes en veel succes met de verdere voorbereidingen!
hey Nathalie, dat hadden ze bij mij niet. Is dat een kleed of top en rok? Ziet er wel heel speciaal uit! ik ga ijverig verder zoeken en zien... maar mijn kleedje staat toch nog op één
Hey Carolinedas een kleedje! met een sleepke (nie heel lang) heel eenvoudig eigenlijk en praktisch. (gemakkelijke stof)veel zoekplezier nog é!