Terug naar overzicht
Wij geven ons feest in de Vrije valk in Alt-Hoeselt.Veel succes met de voorbereidingen!
Dag Eline Proficiat met je verloving! Wij zijn in mei in het Fonteinhof getrouwd en kunnen alleen maar zeggen dat dit helemaal af was. Een topservice van de eerste ontmoeting tot de dag na ons feest. Echt een aanrader en een prachtige locatie! Groetjes, Kirsten
Ja wij vinden Fonteinhof ook een supere locatie. Hoe hebben bij jou de gasten het verschil van gelijkvloers en eerste verdieping ervaren? Groetjes Eline
Proficiat met je verloving! Wij geven ons feest op stiemerheide in Genk. Zijn ook bij butte aux bois geweest, heel goede ontvangst maar heel erg duur! Er is daar ook weinig ruimte om zelf een menu samen te stellen (je moet eigenlijk het menu volgen dat zij dat seizoen maken). Van het moment dat ze doorhadden dat wij de zaal niet zouden boeken omwille van de prijs ging deze ineens 20!!! euro per persoon omlaag! Wij stellen ons hier vragen bij.. Veel succes met de zoektocht!
Zij vonden dit zelf geweldig omwille van het mooie zicht dat ze over de zaal hadden. Dit werd totaal niet als storend ervaren. Zelf wilden we het zo ook graag verdelen zodat niemand het gevoel had heel dicht op elkaar te zitten. Ook bij onze binnenkomst van de zaal gaf dit een mooi beeld. Bij het dansfeest hadden we dan ook nog een mooie ruime dansvloer waar extra staantafels voorzien werden. Iedereen die boven zat is dan naar beneden gekomen.
wij trouwen binnen 36 dagen :-) in de vrije valk in alt hoeselt !super bazin (Ilse) prijzen all in vallen echt heel goed mee geen vraag is hun tegek en hun vaste dj is top!Intermerie tongeren ken ik persoonlijk heel goed ben van tongeren prachtige zaal MAAR iedereen moet met trap naar boven naar zaal en trap naar beneden voor wc nadeel met oudere mensen.
wpc in hoeselt is ook mooie locatie op momenten je met meer dan 100p bent,Bevershof bilzen, british bilzen, hoeve dewallef riemst, grotten van kann super locatie !
Wij gaan ook trouwen in de Vrije Valk, zoals velen hier. Zegt veel over de ontvangst en de kwaliteit. ;)
Mijn schoonzus is in het bevershof getrouwd, en dat was ook super!!
Wij gaan trouwen in Hoeve Renwa, Heers. Ik vind het een super locatie! Veel succes
Wij gaan in mei ons feest geven in D'Infirmerie. Staf en eigenaar zijn zeer vriendelijk, en het menu is volledig te bespreken. Het eten is trouwens zalig lekker, we zijn er al een paar keer gaan eten, en het was iedere keer top. Ook kan je de kapel erbij huren (ideaal voor een receptie, foto's,...) Ook doet de eigenaar een sugestie voor een DJ, maar het is niet verplicht. Bovendien is er ruimte zat om te parkeren en is het begijnhof op zich al een mooie locatie om foto's te maken. de zaal kan max 130 man zittend en 200 man staand aan. (al denk ik dat 170-180 ook al goed is ;))