Nu Online
Momenteel zijn er 748 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwlocaties limburg

18-9-2013 11:03:05
Hallo allemaal,
Mijn vriend heeft mij twee weken geleden ten huwelijk gevraagd en nu zijn we al enthousiast aan het uitkijken naar trouwlocaties voor onze viering en feest (liest zelfde plaats). Zelf zijn we van Lanaken/Bilzen. We zouden graag in juni 2015 willen trouwen, al hebben we nog niet meteen een vast datum.
Volgende locaties staan ons al aan:
De infirmerie Tongeren
La butte aux bois Lanaken
Fonteinhof Borgloon
Kasteel HoogenWeerth Maastricht
De beekhoeve Neerlanden

Alle feedback en ervaringen zijn welkom :). We gaan een selectie maken om te bezoeken.

Alvast bedankt,
Eline

Eline
19-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2121

Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 11:20:13

Wij geven ons feest in de Vrije valk in Alt-Hoeselt.

Veel succes met de voorbereidingen!

Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik18-9-2013 12:13:50

Dag Eline Proficiat met je verloving! Wij zijn in mei in het Fonteinhof getrouwd en kunnen alleen maar zeggen dat dit helemaal af was. Een topservice van de eerste ontmoeting tot de dag na ons feest. Echt een aanrader en een prachtige locatie! Groetjes, Kirsten

Eline
19-6-2015
 Meld misbruik18-9-2013 13:29:02

Ja wij vinden Fonteinhof ook een supere locatie. Hoe hebben bij jou de gasten het verschil van gelijkvloers en eerste verdieping ervaren? Groetjes Eline

Eline
1-3-2014
 Meld misbruik18-9-2013 13:35:49

Proficiat met je verloving! Wij geven ons feest op stiemerheide in Genk. Zijn ook bij butte aux bois geweest, heel goede ontvangst maar heel erg duur! Er is daar ook weinig ruimte om zelf een menu samen te stellen (je moet eigenlijk het menu volgen dat zij dat seizoen maken). Van het moment dat ze doorhadden dat wij de zaal niet zouden boeken omwille van de prijs ging deze ineens 20!!! euro per persoon omlaag! Wij stellen ons hier vragen bij.. Veel succes met de zoektocht!

Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik18-9-2013 14:30:55

Zij vonden dit zelf geweldig omwille van het mooie zicht dat ze over de zaal hadden. Dit werd totaal niet als storend ervaren. Zelf wilden we het zo ook graag verdelen zodat niemand het gevoel had heel dicht op elkaar te zitten. Ook bij onze binnenkomst van de zaal gaf dit een mooi beeld. Bij het dansfeest hadden we dan ook nog een mooie ruime dansvloer waar extra staantafels voorzien werden. Iedereen die boven zat is dan naar beneden gekomen.

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 0:12:15

wij trouwen binnen 36 dagen :-) in de vrije valk in alt hoeselt !
super bazin (Ilse) prijzen all in vallen echt heel goed mee geen vraag is hun tegek en hun vaste dj is top!

Intermerie tongeren ken ik persoonlijk heel goed ben van tongeren prachtige zaal MAAR iedereen moet met trap naar boven naar zaal en trap naar beneden voor wc nadeel met oudere mensen.

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 0:15:08

wpc in hoeselt is ook mooie locatie op momenten je met meer dan 100p bent,
Bevershof bilzen, british bilzen, hoeve dewallef riemst, grotten van kann super locatie !

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 7:06:03

Wij gaan ook trouwen in de Vrije Valk, zoals velen hier. Zegt veel over de ontvangst en de kwaliteit. ;)

Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik20-9-2013 13:32:24

Mijn schoonzus is in het bevershof getrouwd, en dat was ook super!!

Sandra
6-6-2014
 Meld misbruik15-10-2013 10:23:23

Wij gaan trouwen in Hoeve Renwa, Heers.
Ik vind het een super locatie!
Veel succes

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik18-8-2014 21:03:17

Wij gaan in mei ons feest geven in D'Infirmerie. Staf en eigenaar zijn zeer vriendelijk, en het menu is volledig te bespreken. Het eten is trouwens zalig lekker, we zijn er al een paar keer gaan eten, en het was iedere keer top. Ook kan je de kapel erbij huren (ideaal voor een receptie, foto's,...) Ook doet de eigenaar een sugestie voor een DJ, maar het is niet verplicht. Bovendien is er ruimte zat om te parkeren en is het begijnhof op zich al een mooie locatie om foto's te maken. de zaal kan max 130 man zittend en 200 man staand aan. (al denk ik dat 170-180 ook al goed is ;))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info