Terug naar overzicht
wij doen eerst een openingsdans, daarna 1 liedje waar ik zowel met mijn pa als schoonpa dans. Ik had ook een super liedje gevonden om met mijn vader te dansen, maar dit doen we nu tijdens de dansavond. Dj gaat afroepen dat alle vaders met hun dochters mee worden gevraagd voor deze dans. Hopelijk wordt dit een super moment :)Groetjes
Hallo Wij hebben ook een typisch vader/dochterliedje gekozen dus zaten met hetzelfde probleem en hebben dit als volgt opgelost : Eerst dansen wij onze openingsdansDaarna de vader dochterdans (ik dans met mijn papa en mijn toekomstige danst met ons dochtertje en met ons zoontje)Daarna dansen wij met onze getuigen en vragen we de andere ouders op de dansvloer om met elkaar te dansen mijn schoonma met mijn papa en mijn mama met mijn schoonpa.wij hebben dit voorgelegd aan onze ouders en vonden dit allen een schitterend idee.groetjes
Evy,Leuk alternatief, maar vrees dat het niet goed onthaald zal worden door mijn schoonmoeder. (Lees zeker van).Langs de andere kant vraag ik mij af of de andere zo naar de tekst zouden luisteren?
Wij doen eerst openingsdans en dan ik met mijn schoonvader en mijn ventje met mijn mama en dan zouden we misschien al vermenigvuldigen. Alhoewel dak misschien nog een dans moet doen om dan met zijn stiefvader te dansen. Moeilijk om gescheiden schoonouders te hebben soms. Ik kom wel beter overeen met zijn stiefvader dan met zijn vader maarja kan moeilijk eerst met zijn stiefvader dansen hé. Zou zijn vader misschien niet leuk vinden denk ik. De vader dochterdans ga ik laten afroepen door de dj als het feest bezig is.
Het liedje is in het Nederlands en dan luister je toch automatisch naar de tekst, vrees is. Het lijkt me inderdaad een beetje een ongelukkige keuze voor je man en je schoonmoeder :-s...
Heartland - I loved her first. Hier hoor je niet echt specifiek dat het over vader dochter gaat.Super nummer ook
Wij hebben niet 'officieel' met onze ouders gedanst maar in de loop van de avond is het nummer 'dochters' wel gepasseerd (had dit doorgegeven aan de dj) en hierop heb ik met mijn papa gedanst terwijl er enkele foto's van onze trouwdag over het grote scherm passeerden. Was een supermomentje.Is misschien een oplossing.
Achter onze openingsdanst hebben wij besloten dat ik met mijn papa dans en mijn aanstaande met zijn mama. We zouden hiervoor het nummer 'have a little faith in me ' gebruiken van John Hiatt