Terug naar overzicht
Dag Kelly,Eerst en vooral een dikke proficiat met je verloving!Wij hebben zelf ons feest in het Fonteinhof gehouden en waren meer dan tevreden. Aanvankelijk twijfelden we ook wat aan het concept met de twee verdiepingen, maar uiteindelijk is dat super meegevallen. Ik heb achteraf ook aan enkele gasten (waarvan ik zeker wist dat ze eerlijk zouden zijn) gevraagd of zij het 'erg' vonden om op de eerste verdieping te zitten; ze zeiden allemaal dat ze dat op geen enkel moment erg of vervelend gevonden hadden. Wij hadden er wel voor gezorgd dat er voor het dessert (de andere gangen werd opgediend aan tafel) zowel boven als beneden een buffet beschikbaar was om te vermijden dat mensen met hun dessert trappen moesten doen/de lift moesten nemen.Bij het opstellen van de tafelindeling hebben we ervoor gezorgd dat we mensen boven plaatsten waarvan we bijna zeker wisten dat ze na het diner naar beneden zouden komen om te dansen.Er is bij ons echt veel gedanst en de dansvloer is nooit te klein geweest.Wat betreft de ceremonie, die kan eventueel ook boven gedaan worden (maar dat zal je wss wel weten aangezien je al 2 keer in het Fonteinhof geweest bent).Naast het feit dat het een prachtige locatie is, vond ik toch ook de geweldige service van de familie Reyskens zeker een niet te onderschatten meerwaarde. Zij hebben er echt voor gezorgd dat ik die dag nergens zelf aan moest denken en dat is, naar mijn mening, op zo'n dag echt geld waard.Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel.Groetjes