Terug naar overzicht
Ik vind het super! Leuk idee! Ni twijfelen,doen! :-)
Heel erg leuk gevonden!Je ken bvb een foto geven van het filmkoppel aan de gasten en dan op tafel een fotokader zetten met de filmaffiche. Je kan ook aan de heren bvb Romeo geven, aan de vrouwen Juliet om dan op tafel een foto van het koppel te zetten.
Mooi idee hoor!Ik zou dan misschien de foto's in sepia zetten ofzo, dat past wel mooi bij het oudroze denk ik :)
Ik vind het een super idee :-)
Mooi en origineel idee, ik zou er niet aan twijfelen!
wij hebben ook een tijdje getwijfeld om dat te doen, maar dan eerder koppels uit de literatuur ipv films. Wij gaan uiteindelijk voor iets anders kiezen, maar ik ben dus zeker pro ;-)
Zeer leuk idee! Ik zou niet twijfelen en het gewoon doen, is een zeer tof thema voor tafelnamen.
wij hadden geen thema trouwen 26 Oktober tot de zaal zelf met een idee afkwam namelijk tis bijna halloween overal is het daarin versiert waarom uw feest dan ook niet in die sfeer. de obers en koks gaan hun zelfs verkleden :-)Onze tafel namen zijn dan ook o.a : De heksenketel, scream,tarantula,duiveltje,casper het spook, engeltje/duiveltje is hoofdtafel :-) dracula , mummy Maar hoe we dit gaan presenteren nog geen idee wou eerst overal een beedje van op tafelzetten maar hoe zet je dan de namen wie aan die tafel zit ?Of hoe pakken we dit aan ?Groetjes
Super idee! Zeker doen!
Heel mooi! Je kan onder de foto eventueel ook nog een quote uit de film toevoegen (zoals "I'll never let go, Jack" of bij Moulin Rouge een stukje tekst uit een liedje)
Bedankt voor alle reacties en extra tips!!Leuk om te lezen dat jullie dit een goed idee vinden. :-)Nu ben ik nog meer overtuigd om dit te gebruiken!