Terug naar overzicht
Mijn collega haar broer is daar getrouwd, en zij waren heel tevreden over bediening en eten (menu). Wij doen ons feest in de Zevensterre in Laarne (heel lekker van eten) en ook de BBQ formule is leuk.
Den Orchidee te Lokeren is zeer goed.zeer lekker
Ten Bosse is heel lekker van eten en heel goeie service. Niet twijfelen !
Wij zijn ook bij Ten Bosse langs geweest.Net als jullie willen we onze gasten wat keuze geven.Een buffet voor 200 personen zag de gastvrouw echter niet zitten."Wat jullie vragen, dat doet niemand... Dat ga je nergens vinden."Bij de zalen die we daarna gezien hebben, was het allemaal perfect mogelijk...
@ iris : ik had nogthans de prijslijst gekregen van hof ten bosse en daarbij stond een vip bbq met vis en vlees dus dit geeft de mensen toch ook wat keuze. Ik hoop dat deze formulie toch mogelijk zou zijn voor een trouwfeest.
Wij trouwen ook in Hof Ten Bosse. Ze zijn er supervriendelijk en maken er jouw feest van! Twee jaar geleden zijn wij daar eens naar de winterBBQ geweest. Deze was dik in orde! Maar wij hebben niet gekozen voor de bbq-formule omdat wij denken dat het avondfeest dan later begint door het aanschuiven voor de bbq. succes met de verdere zoektocht!