TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Niki
16-5-2014
|
19-9-2013 11:35:40
Ik heb ook niet het WOW-gevoel gehad hoor... De keuze kwam onder andere door de reacties van mijn mama en getuige (mondjes open - en dat is toch wat we willen... ) Toen ik voor de spiegel stond dacht ik.. hmm ja ok wel mooi.. past mooi op mn lichaam.. maar totaal niet WOOOOOOW... ik voelde mij er gewoon goed in! Ik heb ze besteld, ik twijfel af en toe nog - maar heb zeker geen spijt. Van alle jurken die ik gepast heb, kwam bij deze sowieso mijn figuur het beste uit. En ik had wel ene goed gevoel als ik ze aan had :-)
|
|
natascha
14-6-2014
|
19-9-2013 11:56:03
Ik heb zowat hetzelfde als Niki zegt. Door de reactie van men mama en hij zat goed. Ik vond mezelf er ook wel mooi mee maar ik niets iets van WOOOW. De tranen in men ogen ofzo heb ik niet gehad. ;)
|
|
evy
|
19-9-2013 12:13:01
Na vier winkels te hebben bezocht, kwam ik een kleed tegen waarvan ik dacht "hier zie ik mij wel mee trouwen" en kwam er een glimlach op mijn gezicht. De verkoopster zei nog tegen mij dat ik er zo kalm bij bleef en dat iedere andere bruid altijd euforisch is en een gat in de lucht springt. Call me down to earth :) Ik denk dus echt niet dat je een traantje moet wegpinken of het moet uitschreeuwen. Soms is het gewoon een rationele keuze.
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
19-9-2013 12:24:32
Hier net hetzelfde ! M'n mama was mee en de bik op haar gezicht sprak boekdelen. Zelfs de mevrouw van de winkel moest ermee lachen. De dag nadien begon ik zo te twijfelen dat ik zelfs de jurk wou annuleren, maar 'k mocht niet van ons mama. Dus heb ik het zo maar gelaten. Hij zit wel heel erg goed en lelijk is het zeker en vast niet, in tegendeel, maar langs de andere kant ook niet van : jawadde, dit is echt de max !!!!
Hihi, ben ergens blij dat ik zelf niet de enige ben...
Groetjes,
|
|
Saar
7-9-2013
|
19-9-2013 12:34:10
Bij mij was het ook een heuse zoektocht. 4 winkels en 65 jurken later was er dan toch die ene waarin ik mezelf zag trouwen. De eerste keer dat ik de jurk paste, heb ik die laten hangen. Ik ben een maand later nog eens gaan passen en toen wist ik: dit is 'em! Ik heb er nadien nooit aan getwijfeld. Toen ook geen traantje, niks... (overduidelijk wel bij mijn entourage) Ik wist wel dat ik mezelf daarin naar het altaar zag lopen.
Bij mijn eerste pas had ik dan wel het euforische gevoel. Al denk ik dat het eerder lag aan het feit dat de trouw dichterbij kwam en het daardoor kriebelde ;)
|
|
goele
28-9-2013
|
19-9-2013 12:35:02
Bij mij was dat ook zo. Heb ook altijd twijfels gehad tot ik vandaag het kleed voor de laatste keer ging passen. Toen had ik ineens wel het Woow gevoel. misschien ook omdat het nu bijna zover is. Maar nu voel ik mij zo goed :-)!
|
|
joyce
26-10-2013
|
19-9-2013 13:36:04
ik heb gisteren mijn kleed ook nog aangehad (mijn is wel online besteld en naaister heeft er nog persoonlijke inbreng aan gedaan) Hij is gewoon super nu hij bijna af is en hij was orgineel al heel mooi :-) Heb online besteld omdat ik nergens mijn ding vond in de winkels :-( of een jurk wat echt op deze leek nu heb ik het gewoon geriskeerd en nog geen moment spijt
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
19-9-2013 14:57:56
Hey Lies, zo erg voor jou! Ik heb mijn jurk gevonden in de 1e winkel die ik bezocht heb en ook meteen besteld. Daarna ben ik niet meer naar andere jurken gaan kijken zelfs :). Ik was zelfs een beetje teleurgesteld dat ik hem zo snel gevonden had.
Eerlijkgezegd had ik geen waaw-gevoel toen ik mijn jurk voor het eerst aandeed. Ik stond er mooi mee, that's it. Ik had enkele jurken gekozen in de stijl die ik graag zag, ze allemaal gepast, daarna jurken gepast die totaal niet in "mijn stijl" waren. Gewoon eens om het te kunnen ervaren enzo. En daarna ben ik samen met de verkoopster beginnen elimineren. De selectie steeds kleiner en kleiner gemaakt, (dus mijn jurk heb ik een paar keer gepast). Tot we op het einde maar 2 jurken niet meer hadden. Daarna deed ik de jurk die ik het mooist vond nog eens aan en ben ik iets langer voor de spiegel gaan staan.
En hoe langer ik naar mezelf in die jurk keek, hoe meer ik het gevoel had dat het plaatje klopte. En ik zag mezelf echt trouwen in de jurk. Ik moet ook zeggen dat hoe langer ik er naar keek, hoe meer details ik begon te zien enzo... En dan pas dacht ik "waaaaaaaaaw" (na 2 uren in de bruidswinkel).
Dus misschien moet jij ook eens je "selectie" proberen maken in een bruidswinkels met jurken die je echt mooi vindt :) en probeer ze eens langer aan te houden en het totaalbeeld proberen zien...
Hopelijk ben je hier iets mee. VEEL SUCCES alleszins!
|
|
Tiffany
27-6-2014
|
19-9-2013 15:05:14
Ik had bij het passen geen enkele jurk waar ik een waaaaw gevoel n had. K heb wel een jurk aangehad waarvan ik nooit had gedacht dat dit hem zou kunnen zijn. Ik vond die heel mooi terwijl deze absoluut mijn keuze niet was. Daarna nog tal van bruidwinkels gedaan en toen viel het me op dat ik alles aan het zoeken was in dezelfde lijn of de ene jurk en ik vergeleek er alles mee af. Toen werd het voor mij duidelijk dat dit hem zou zijn ;)
|
|
Dorien
22-2-2014
|
19-9-2013 15:52:06
Het waaw gevoel, daar was ik ook naar op zoek. Ik heb mijn jurk gevonden in de eerste winkel die ik bezocht en ik heb er ongeveer een zestal (totaal verschillende) modellen gepast. Ik had bij twee jurken een fijn gevoel maar het was vooral de reactie van mijn mama en zus die me over de streep trokken. Toen de jurk besteld maar dan nog een week ongerust geweest. Maar ik voel me er goed in, mijn lichaam komt er mooi in uit en de reacties waren prijsloos. Hoewel ik dan misschien geen waaw moment had met tranen en 'jumping for joy', kan ik er perfect mee leven en denk ik dat ik wel zal stralen. Normaal eind november mijn eerste pas van mijn 'eigen' jurk en dan zal het nog wel beter aanvoelen.
|
|
kelly
14-6-2014
|
19-9-2013 17:45:04
Lies,
Ik ben ook nog op zoek... Ik vind zelfs niet veel bruidsjurken mooi op internet... :-s Ik wil een aansluitend model en niet volledig in de kant en ik heb het gevoel dat ofwel alles in de kant is ofwel is het allemaal A-lijn...
Heb nog maar 1 winkel gedaan... Maar vraag me af waar ik nog een afspraak moet maken, want ik heb niet echt jurken waarvan ik op internet zeg: die is echt mooi...
K heb het gevoel dat ik in het verkeerde trouwjaar zit qua stijl bruidsjurken...
|
|
lies
23-5-2014
|
20-9-2013 8:39:04
Dank je bruidjes voor de reacties! voel mij al stukken beter :)
@Cassandra Misschien heb je wel gelijk en moet ik wat langer stilstaan bij de jurken die ik wel al mooi vond. :)
@Kelly Waarom probeer je niet zelf een jurk samen te stellen samen met een naaister? Ik ben er zelf nog niet geweest maar ik heb hier wel al van andere bruidjes gelezen dat ze bij youniek ook samen met jou een kleedje in elkaar steken als je dat wilt...
|
|
Dorien
22-2-2014
|
20-9-2013 8:42:49
@ lies & kelly: Ik heb mijn jurk van bij Yoniek. Het was zeker een optie om zelf je jurk samen te stellen. Ik kan hen alleen maar aanraden op basis van mijn ervaringen tot nu toe. Ze zijn erg lief en eerlijk en tenminste schappelijk van prijs zonder in te boeten op kwaliteit. Mijn mama en zusje gaan hier hun suitekleding ook laten maken. Daar mogen we op 26 oktober voor gaan kijken.
|
|
Melissa
27-6-2014
|
20-9-2013 15:53:32
Ik ben zelf mijn jurk gaan halen bij Youniek. Had al 2 bruidswinkels gedaan en wel mooie jurken gepast maar niet DE jurk die ik in mijn gedachten had. Bij youniek heb ik dit type jurk wel gepast, dan nog andere jurken en op een gegeven moment voelde ik dat er niets beoven die ene jurk ging. Heb de laatste 4 zelfs niet meer gepast en terug die ene jurk aangedaan. Ik had ook geen wauw gevoel maar voelde me super goed en mooi in de jurk en heb meteen een voorschot betaald en hem besteld, mits een paar kleine aanpassingen. Afentoe komt de twijfel nog eens op maar denk dat dit normaal is, als ik dan weer een foto zie van de jurk ben ik weer helemaal overtuigd.
|
|
Shari
30-4-2014
|
22-9-2013 15:53:32
ik heb tijdens het passen ook geen wauw gevoel gehad. mede omdat ik bewust geen witte jurk wouw hebben. ik heb veel jurken gepast die ik van model wel heel mooi vond maar van kleur niks.
ik ben dan online opzoek gegaan naar iemand die aan de hand van mijn tekeningen een jurk wou naaien. ik heb al mijn maten door gegeven, mijn tekeningen en tot dat mijn jurk aan mijn deur was had ik ze nog niet gezien. toen ik mijn pakketje open deed en de jurk zag had ik wel het gevoel van ja dit is de perfecte tint roze!
toen we hem aan hadden had ik wel een wauw gevoel
|
|
charlotte
28-5-2014
|
25-9-2013 9:01:27
Misschien moet je je eens proberen voorstellen hoe je jezelf wil zien als bruid? En als je daarmee naar een winkel gaat? Misschien moet je eens andere stijlen proberen?Ik ben ook altijd eens gaan kijken op de website van de winkel om te zien welke merken ze hadden, dan die merken gegoogled en als dat me al niet aanstond maakte ik daar zeker geen afspraak... Ik weet niet of het je helpt? Misschien heb je dit allemaal al geprobeerd? Veel succes Ik hoop dat je DE jurk vindt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|