Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in 2015

19-9-2013 11:42:57
Het is nog ver weg en ik kan niet wachten. al zou ik wel moeten. nog 728 dagen te gaan.

Eigenlijk zouden wij september 2014 gaan trouwen maar helaas moeten wij het een jaar opschuiven. Wij wonen in een jaren 30 huis en na vele verbouwingen die we al gedaan hebben is na de hevige regenval van de afgelopen tijd echt ons gehele dak aan vervanging toe. Balen als een stekker deed ik, zelf een traan laten vloeien. Het dak moeten we vervangen en daar gaat ons spaarpotje betreffende bruiloft. maar goed.

Nu gaan wij dus in september 2015 trouwen ipv 2014. Data staat vast, locatie ook dus hoe je het wend of keert het gaat gebeuren alleen moet ik wat langer wachten.

Wie gaat er nog meer (pas) in 2015 trouwen en is nu al in zn hoofd volop bezig. ik ben er elke dag mee bezig... leuk en fijn maar ook frustrerend omdat het nog zo ver weg is.

ook kan ik mn mond niet houden en vertel ik dat het na 17 jaar verkering toch eindelijk gaat gebeuren... vol enthousiasme reageren mensen en als ze vragen "wanneer is de grote dag"krijg je elke keer te horen..."oeee das nog wel ver weg, kan nog vanalles gebeuren. en dan kom ik weer met mn DAK verhaal om het goed te lullen.

Na ja ik kan uren door gaan maar ik ben eigenlijk opzoek naar meiden die ook Pas in 2015 gaan trouwen, laten we dan samen alvast lekker lang voorpret hebben.

x

saar
18-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1199

Karen
23-5-2015
 Meld misbruik19-9-2013 11:57:05

Ik ga ook in 2015 trouwen en ben er inderdaad ook al zot veel mee bezig :-) Niet alleen in mijn hoofd, maar ook al ideetjes opdoen op het internet en dit forum! Ik kan ook al niet meer wachten :-) Erg stom van je dak dat hersteld moet worden, maar een leefbare woonst samen is toch ook belangrijk!

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik19-9-2013 13:28:01

Ik trouw ook in 2015 en ben er ook al heel erg vlotjes mee bezig!
Ik krijg ook te horen dat 'het ver weg is' en dat het een beetje dramatiseren is om er zo vroeg aan te beginnen, maar ik kan er lekkerl ang van genieten!
Als je meiden zoekt die ook in 2015 trouwen, ik het een groep op facebook opgericht. https://www.facebook.com/groups/wijtrouwenin2014of2015/

Voel je vrij!

Karen
23-5-2015
 Meld misbruik19-9-2013 13:48:22

Ik ga wel lid worden van de facebookgroep, maar nu nog niet want we willen het eerst nog aan onze ouders vertellen! En inderdaad, het geeft gewoon extra tijd en dus ook rust in mijn hoofd om er goed op tijd aan te beginnen :-)

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik19-9-2013 14:24:26

Het is besloten dus niemand ziet dat je lid bent, maar ik kijk er naar uit om je te verwelkomen!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik19-9-2013 15:53:43

Hey Saar,
ik ben wel dit jaar al getrouwd, maar ik heb ook m'n huwelijk een jaartje moeten uitstellen. Wij zijn samen van 21/4/2001, en 21/4/2012 viel op een zaterdag. We wilden dus eigenlijk dan trouwen. Maar onze oudste dochter bleek net op die dag haar lentefeest te hebben! Tja, en dat kunnen we niet zomaar verzetten, natuurlijk. En ik vond het ook moeilijk om tegen haar te zeggen dat ze haar lentefeest niet mocht doen, omdat wij per sé op die dag wilden trouwen.
Dus hebben we besloten om de trouw exact 1 jaar uit te stellen en het is dus 20/4/2013 geworden.
En geloof me, het zal er snel genoeg zijn!
Geniet nog van de voorbereidingen!

Eline
19-6-2015
 Meld misbruik19-9-2013 17:25:15

Ik trouw ook in juni 2015. Heerlijk om op het gemak reeds ideetjes op te doen. We zijn enkel nu al op zoek naar onze trouwlocatie en zodra die vastligt hebben we heel veel tijd voor de andere voorbereidingen.

Nele
10-7-2015
 Meld misbruik19-9-2013 19:06:29

Wij trouwen ook pas in 2015, en ja, er kan nog vanalles gebeuren intussen maar zo heb je meer tijd om alles te regelen. Ik ben er ook dagelijks mee bezig hoor, ik denk dat dit normaal is.

saar
18-9-2015
 Meld misbruik20-9-2013 13:51:23

Twee jaar is eigenlijk zo voorbij als ik bedenk wat ik twee jaar geleden mn dochterte werd geboren. het geeft mij idd ook alle tijd om alles tot in de puntjes te regelen en organiseren.

ach nog maar 727 dagen..... hahahahah waar hebben we het over

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik21-9-2013 15:07:41

Ik trouw ook pas 15/05/2015....zo kunnen we nog wat sparen want kost toch allemaal direct veel geld he!
Groetjes en tot op fb!

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik22-9-2013 12:11:38

Wij trouwen ook pas in 2015 !!
Ik ving het zalig om te genieten van het "verloofd" zijn. Mijn vriendje zit nu op zee en ik moet geduldig wachten om samen met hem op zoek te gaan naar een zaal.
Dus eigenlijk hebben wij nog .. nieks... maar dat is niet erg want we hebben tijd genoeg.
ik begrijp heel goed hoe je je voelt en ik denk dat iedereen die in 2015 trouwt die reacties krijgen van " ooohh nog zoooooo lang zeg ..." maar trek je dat niet aan
vooral genieten en ideetjes opdoen en sparen !
we tellen allemaal samen af !!! voor we het weten is het zover
hier nog 690 dagen op de teller ...

biona

Meld misbruik8-10-2013 10:07:03

Hoi
Ongelofelijk dat er zoveel mensen zijn die ook in 2015 gaan trouwen.
Sinds kort ligt onze zaal vast, de dj is in orde en de fotograaf en het vervoer.
Ik ken de reacties van de mensen. Ik ben 4 juli 2012 ten huwelijk gevraagd op mijn verjaardag en nu trouwen we op 4 juli 2015, de dag dat ik 30 word.
Het is lang wachten, maar het is ook super leuk om ideetjes uit te werken en er af en toe tijd voor te kunnen maken.
Als ik maar een jaar de tijd had zou ik gek worden...
groeten
Biona

ps iemand nog leuke ideetjes bedacht voor jullie trouw...

Mandy
4-9-2015
 Meld misbruik4-2-2014 18:47:07

Wij trouwen ook pas in September 2015. Het duurt inderdaad nog heel erg lang, zo lijkt het. Ik ben er zelf ook elke dag mee bezig, veel opzoeken op internet etc. Zo leuk allemaal! Ik ben afgelopen zomer in Tenerife ten huwelijk gevraagd, Juli 2013. Maar ook omdat we een redelijk budget willen hebben en het niet TE low budget willen gaan aanpakken, wordt het 2015. Ik ben zelf ook nog bezig met mijn studie tot december dit jaar. We zijn al verschillende zalen gaan bekijken en we hebben er al eentje gevonden, die voldoet aan onze wensen. Als je ziet wat ze vragen op verschillende locaties, schrik je je rot! We willen geen lopend buffet, als de feestgangers om 20.00u komen hebben de meeste al gegeten. We willen gewoon wat simpele hapjes en partysnacks. Verder zijn we al eens wat juweliers ingelopen om zo ook een idee te krijgen van de kosten. Wij houden zelf niet zo van geel goud, dus het wordt wit goud of edelstaal. Waarbij edelstaal weer enorm scheelt qua kosten en het ook vaak mooie ringen zijn met natuurlijk; steentjes erin :)

En ook iedereen zegt; Ben je verloofd?! Wat leuk! Wanneer is de grote dag?
Ehhh.. in 2015! Ohhh dan loop je wel erg vooruit op de zaken, ohhh dat is nog zo lang, je bent er wel erg vroeg bij etc..... Maar ik kan gewoon niet wachten!
Tevens wil ik ook graag in de kerk trouwen omdat ik mijn beide ouders niet meer heb, zo voelt het voor mij dat ik ze toch een beetje bij me heb.. Maar de zaal en de kerk willen rond Juni wel weten wat de datum wordt en het liefst al alles vastzetten, omdat het een drukke maand is qua trouwen; September..

Ik ben elke dag aan het googelen en elke dag op forums van alles aan het lezen, dus ik was ontzettend blij en opgelucht toen ik dit forum zag, ik ben dus niet de enige! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...