Terug naar overzicht
Op voorhand aan iemand vragen die de boekjes gaat leggen voor de suite en op elke boekje ergens de naam schrijven.op de rijen zelf de namen hangen bv links familie bruid, rechts familie bruidegom
Zoiets? Zie tweede foto: http://flutterflyevents.com/blog/tag/luxury-wedding-pla...
Bij ons lagen de boekjes al klaar op de stoelen voor de mensen van de suite, ik had er hun naam met een paperclip aan bevestigd. Sowieso zaten onze ouders en getuigen in een halve kring rond ons en was het dus duidelijk dat dit voorbehouden plaatsen waren.
Wij hadden ook de dag op voorhand misboekjes klaargelegd voor de suite. Ik had hen op voorhand ook al gezegd dat familie van mijn man aan de rechterkant moest zitten en familie van mij aan de linkerkant. Bij het misboekje lag dan ook een naamkaartje, met de naam van de persoon erop. Deze naamkaartjes hadden we ook gebruikt in de zaal :-) => besteld via vistaprint, goedkoop ;-) Ook voor de grootmoeders hadden we zo'n kaartjes laten leggen in de kerk. Grtjs!
Wij hadden ook boekjes op de stoelen laten leggen voor de suite, zonder naamkaartjes wel. Je kan ook papieren aan de stoelen hangen aan de eerste 2 of 3 rijen met 'familie' op of zo. Maar de mensen weten dat meestal wel, volgens mij gaan "gewone" mensen echt pas vanaf de 5e rij zitten of zo...
Het logo van de VTM-reeks Familie afdrukken op grote lange bladen?
Of eventueel toch aan iemand vragen om dit een beetje in goede banen te leiden? Geen ceremoniemeester, maar gewoon iemand van de genodigden, die niet in de suite meeloopt.
De ceremoniemeester komt ook pas toe samen met de suite hoor! De eerste twee rijen van de Kerk worden steeds in een halve ronde gezet en daar worden de misboekjes op gelegd. De andere mensen weten wel dat zij dan niet daar mogen gaan zitten. Normaal zorgt de ceremoniemeester dan wel bij het binnenkomen van de suite dat iedereen op de correcte plaats gaat zitten maar je kan dat idd oplossen met paperclips en een groot naamkaartje. :-) of, op voorhand te zeggen wie waar zit.