Terug naar overzicht
Wij hebben gisteren een afspraak gehad met Noortje van het huis van de mens ( zij zit in Bree & Genk).Wij zijn alvast heel enthousiast voor een viering met het huis van de mens GroetjesSanne
Huis van de mens werkt soms samen met gemeentes, dus dan heb je een viering bij je burgerlijk huwelijk.
ik ga mijn viering laten doen door een beste vriendin,ik had ook eerst gedacht aan het huis van de mens,maar wou het nog persoonlijker maken!
Mijn man was er, om het zacht uit te drukken, compleet tegen gekant. Hij wou niets van God en Jezus enz horen. Hij wou niets langdraadigs, enz. Maar de Huis van de Mens is totaal niet zo. Wij hebben er heel wat discussies rond gehad en zijn eis was dat het niet langer dan 30 minuten mocht duren (muziek inbegrepen ). Hij deed het echt enkel en alleen maar voor mij, blablabla. Ik wou dit omdat mijn familie van Antwerpen kwam en zij er in de gemeente niet bij gingen zijn en om toch een huwelijkse sfeer te creeëren wou ik dit. Maar...... na de viering was hij laaiend enthousiast en snapte hij totaal niet waarom hij zo moeilijk gedaan had. Ik denk dat je verloofde het misschien een zeer emotionele bedoening vindt maar dat hoeft het echt niet te zijn.Onze viering heeft 20 minuten geduurd en ok de mensen hebben een traan weggepinkt maar hebben ook serieus hard gelachen. Succes
Sarah, dat is nog wel een motiverend berichtje wat je hier post! :) ik wou het ook niet te lang laten duren, maar ik hoop dat ik hem toch nog overtuigd krijg.Bedankt!