Terug naar overzicht
Ik vind de kerk van lozer wel gezellig, mijn zus is daar getrouwd.
Wij worden getrouwd door de deken van Kruishoutem. We wouden eigenlijk trouwen in Mullem, super rustiek en charmant kerkje, toffe pater met een goed gevoel voor humor. Maar het was niet toegelaten door de deken van Oudenaarde. Je mag alleen trouwen in de Kerk waar je woont, of waar een van de twee ouders van afkomstig zijn. Daarom is het bij ons de Kerk van Zingem geworden. Aangezien de pastoor daar pas met pensioen is, gaat de Deken ons trouwen. Ziet er nog wel ne cv mens uit.
Ik kan u zeggen dat als de paster van Olsene dezelfde is als die van Zulte het een verschrikkelijke ouderwetse man is. Heb er wel nog nooit mee gesproken maar ik zie die wel regelmatig lopen en heb al van mijn collega's gehoord dat het een vreemde/ouderwetse man is...Wou zouden oorspronkelijk in Desselgem moeten trouwen (ook wel een mooie kerk) maar wij trouwen in Nazareth omdat daar mijn ouderlijke thuis is en het dus makkelijker is om naar daar te gaan...Er is ook wel nog een mooie kerk in Sint-eloois-vijve maar ben daar wel nog niet binnen geweest...
Oe-oe! Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd in de kerk in Deinze en da was ne super leuke pastoor!