TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debra
11-8-2006
|
15-12-2006 18:08:12
Hoi,
Mij was tijdens de pasbeurten opgevallen dat de prijzen in verschillende winkels voor dezelfde kleedjes niet echt verschilt. Wat wel verschilt van winkel tot winkel is het al of niet betalen van retouches. Bij de conceptwinkel van linea raffaëlli in Brugge heb ik geen enkele euro meer moeten betalen voor m'n retouches en ze hebben m'n kleed 2 x verkleind. In andere winkels hoor ik dan dat je veel aan retouches moet betalen. Hangt af van de winkel.
Debra reeds 126 dagen getrouwd
|
|
Nathalie
8-9-2006
|
15-12-2006 21:04:28
Mijn jurk van Rembo Styling was in de ene winkel maar liefst €150,- goedkoper dan in de andere winkel. Ik heb de jurk uiteindelijk bij de duurdere winkel gekocht, omdat ik me daar prettig voelde. Uiteraard heb ik het prijsverschil genoemd en ik kreeg er onmiddellijk mijn schoenen gratis. Het vermaken van de jurk was ook helemaal gratis. Ik heb ook nog een kortingsbon van 10% gekregen voor een lingeriewinkel.
Groetjes Nathalie getrouwd op 08-09-06
|
|
Marleen
|
15-12-2006 22:16:43
Dag Nathalie, In welke winkel was dat dan wel? Is misschien interessant om te weten :-) Groetjes Marleen 6.7.7
|
|
Nathalie
8-9-2006
|
16-12-2006 12:14:18
In Waalwijk bij Lovely Lady was de jurk goedkoper, maar uiteindelijk heb ik de jurk bij La Mariée in 's-Hertogenbosch gekocht, supermooie winkel met uitstekende service, ik voelde mij er direct thuis. Groetjes Nathalie getrouwd op 08-09-06
|
|
Marleen
|
16-12-2006 13:32:44
Bedankt! Dat is voor mij een beetje uit de richting. Wij zijn eergisteren bij het Bruidshuis in Merksem gaan kijken, en gaan zaterdag nog eens bij boetiek Maya kijken te Hemiksem. Ik ben benieuwd! Groeten Marleen 6.7.7
|
|
Katrien
26-8-2009
|
17-12-2006 18:31:24
Ik heb mijn kleed gekocht bij Maya, en daar moet je geen retouches betalen.
Maar, toen ik het kleed ophaalde, en ik er thuis mee aankwam, bleken er allemaal kleine vlekjes op de voorkant te zitten. Volgens Maya waren het "kleurschakkeringen", maar ik heb het kleed na de trouw binnengedaan bij de droogkuis, en de "kleurschakkeringen" waren verdwenen... raar he?!
Ik wil maar zeggen, pas een beetje op, want het is een lepe...
groetjes Katrien
|
|
stien
10-5-2007
|
18-12-2006 11:32:48
Ik heb mijn kleed gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. Het was een Rembo en ik kreeg hem daar voor 1.117 euro (retouches inbegrepen) terwijl het mij in Le Chapeau in Antwerpen 1.298 euro zou kosten (retouches NIET inbegrepen). Er is dus wel degelijk een prijsverschil mogelijk....
|
|
Nadia
6-7-2007
|
7-3-2007 13:43:27
Hoi! Nou ik heb het gevoel dat ik behoorlijk in de mailng ben genomen. Ik heb mijn jurk van linea raffaelli gekocht voor 1695 euro en later zag ik dezelfde jurk op marktplaats staan. De adverteerder had rond de 1400 euro betaald toen de jurk nieuw was. Dat scheelt dus 300 euro. Pas dus goed op waar je koopt! Ik heb helaas al aanbetaald en getekend, dus ik kan niet meer onder de koop uit, maar ik ga het toch nog melden bij de betreffende winkel... wie weet hoef ik het vermaken van de jurk dan niet te betalen...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|