Terug naar overzicht
Ga dit even volgen vermits wij waarschijnlijk ook gaan voor een viering door huis van de mens
wij hebben ons eerste gesprek vorige maand ongeveer gehad. Dit is een kennismakingsgesprek om te zien of je je goed voelt bij die mens waar je mee gaat samenwerken, en gaan ze eigenlijk kijken wat jij verwacht, hoe jullie je ceremonie zien, wat jullie willen en niet willen, .. Dan krijg je een vragenlijst mee en op basis daarvan gaat hij of zij jullie ceremonie opstellen. Dit zijn vragen zoals 'waarom kies je juist voor je partner' en ' waarom willen jullie net nu trouwen' blablabla. En dan gieten ze de ceremobie hiervan in een mooie tekst en wordt het dus jullie verhaal :)
Yep. Ik ben net begonnen aan de vragenlijst. En is soms toch niet zo makkelijk om iets te verwoorden. Binnen een maand het volgende gesprek.
Je moet je zeker niet lastig voelen als je iets niet kan verwoorden. Ik heb dit ook opgeschreven op de vragenlijst en tijdens de viering zei onze consulente dat wat wij hebben zo mooi is dat het niet te verwoorden is .Ze hebben natuurlijk wel informatie nodig om alles samen te kunnen binden tot 1 geheel en die informatie kan enkel van jullie komen. Je hebt een gedeelte dat je samen kan invullen maar je hebt ook een gedeelte dat je alleen moet invullen en waar je niet van mag zeggen omdat dat nu eenmaal hoort bij de intensere ervaring van de viering. Zeker doen die viering en doe het zoals zij het vragen. Je krijgt er echt, echt, echt geen spijt van. En het publiek gaan jullie emoties ook puur zien, geen theater
Na het invullen van de vragenlijst hadden wij nog een uitvoerig gesprek met onze consulente elk apart en samen. Ze stelde dan nog wat extra vragen en hier haalt ze ook nog veel informatie uit. Dus geen paniek, het komt zeker goed :)
Heeft er iemand soms zo'n vragenlijkst die ze eens naar mij zouden willen doormailen aub? Ik kijk om zelf iets samen te stellen. :) bedankt! (fennavandenheede@hotmail.com