Terug naar overzicht
Hey Lentl,Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd maar hebben wel samen ringen gekocht en laten graveren. Gezien wij tegen elkaar "256" zeggen (als woordje dat enkel tussen ons is, is ingewikkeld om uit te leggen van waar het komt) als we elkaar willen laten weten dat we elkaar graag zien, hebben wij onze ringen gegraveerd met de datum dat we een relatie begonnen en "256". Je moest de juwelier eens zien kijken toen ik hem vroeg dat de doen :-)Ik zou zeggen, als er zo een woordje is die jullie verbind, gebruik die dan?Succes alvast!
De titel van jullie openingsdans?
Vrienden van ons hebben er "More than a wedding day" in gezet, wat ik ook heel mooi vond!
hier zullen we skeetje & boontje en onze datums zetten in onze ringen ik ben boontje en de vent is skeetje,we gebruiken deze namen als koosnaampje :) en met da mijn naam zo lang is is het beter :p
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=472055
Wij hebben "Altijd bij jou", onze initialen en onze trouwdatum.
onze koosnaampjes + datum
Allen bedanktWat denken jullie van het opschrift 'Amore Eterno' italiaans voor eeuwige liefde?Jolien, bedankt voor de link
Gohjah, ik redeneer da da het enigste is wa ge voor de rest van uw leven gaat aandoen dus wij hebben nog kort getwijfeld aan mss -Sjoelie- onze naam voor mekaar maar gaan nu toch traditioneel voor namen + datum.
Ik ben het eens met Elen :). Klassiek onze namen en de datum. Het is natuurlijk een heel persoonlijke kwestie, maar omdat je om onze mening vraagt: zo van die foliekes zijn nu misschien wel leuk, maar dat is echt een momentopname, misschien vind je dat binnen een paar jaar belachelijk. Anderzijds, als je bijvoorbeeld een Italiaanse achtergrond hebt, heeft zo'n zinnetje inderdaad wel een betekenis en kan het heel betekenisvol zijn. Maar bij een huwelijk zijn er zoveel dingen die de ene superorigineel vindt en die de andere ronduit idioot vindt, dat je echt gewoon moet doen wat jullie leuk vinden :).