Terug naar overzicht
Wij hebben vorige week ons trouwfeest gegeven in de Kei, en heel content van!OC Rooierheide is met zeer grote waarschijnlijkheid al volgeboekt, moet je normaal 1.5 a 2j op voorhand bij zijn... Ik heb gebeld in juni 2012, en toen niks meer te boeken tot november 2013!! Of je moest op een vrijdag trouwen, of de dag voor een feestdag. Dan kan je wel chance hebben...Succes met de zoektocht!Groetjes!
Inderdaad Jelke ik kan alleen beamen hetgeen Alexandra zegt.Wij hebben eind juni gebeld voor de zaal in Rooierheide en had toen de keuze uit 5 vrijdagen!!! Waarbij 11 juli al afviel gezien de gemeente dan geen huwelijken volrekt!!!Met de andere heb ik geen ervaring ;-) Veel succes!!
Amai.. Ja is ook leuke zaal he :) Zullen zien.. Wie weet is net onze datum nog vrij :P Kan je best mailen of bellen naar zalen als rooierheide of de kei?
Even checken op de website van diepenbeek zelf want het is ondertussen weer veranderd!!! Wij zijn naar de zaal zelf gegaan maar ondertussen heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen ondanks enkele telefoontjes grrrrrrrrr. Dus nu maar hopen dat mijn huwelijk kan doorgaan!!!!!
http://www.diepenbeek.be/fb111dugf1183oykc1heic241.aspxOm je even op weg te helpen ;-)
thx meid! :)Ik zal duimen voor jou!
Ja, vandaag nog eens gebeld (nog maar es :-p) en dan even interne bronnen geraadpleegd en het zou in orde komen :-) Joepie !!!!
ooh fijn!