Terug naar overzicht
Fantastisch goede ervaring bij Issa Moda in Hasselt! Zeer vriendelijke en correcte verkoopsters, je mag zelf kiezen wat je passen wil en er wordt geen druk opgelegd whatsoever. Ook bij de pasbeurten heel erg goed begeleid! Een absolute aanrader.
Ik vond Issa Moda een beetje tegenvallen, zeker qua mijn budget. In Lommel bij Le coq was echter wel VEEL keuze en een supervriendelijke vrouw waarvoor niks teveel was!
Hier ook de jurk gevonden bij Issa Moda. Was een erg positieve ervaring. Verkoopster weet precies wat je goed staat en wat niet!
Ook hier een super tevreden bruidje van Issa Moda. Pascale en Veronique zijn zo behulpzaam en heel eerlijk. Ook de service was top! Ik kan het iedereen aanraden. De jurken die ze er hebben zijn ook prachtig en van zeer goede kwaliteit. Retouches worden perfect uitgevoerd met kennis van zaken.
Ook ik kan dit bijtreden: bij Issa Moda is er een zeer goede service en zijn ze erg vriendelijk.
Bruidsmode Karen in Dilsen. Prachtige kleedjes, niet opdringerig en goede prijs-kwaliteit verhouding!
linx in hasselt op de botermarkt (collectie linea rafaelli)
ik zelf ben van de kempen en ben via tweedehands terecht gekomen bij victorias bruidsmode in neerpelt.is een dame die thuis een winkel heeft met overstock van vorige collecties en ik heb mijn kleed daar gevonden voor 310 euro,de normale prijs was rond de 1000 euro.en wie weet dat nu dat het een kleed is van de vorige collectie .is een heel vriendelijke dame en heb verschillende kleedjes gepast maar is toch men eertse kleed geworden.
hallo,ik ga vandaag naar victoria's bruidsmode in neerpelt en zal laten weten hoe het geweest is ben best wel nerveus want het is de eerste keer dan ik ga voor een trouwkleed te passen.
ja laat zeker iets weten,ben benieuwd.ik was er super tevreden over
goede morgen bruidjes in spe!!ik ben heeeel blij want heb mijn droomjurk gevonden bij victoria's bruidsmode een heel fijne vrouw! nu is er ook 50% korting!! heb mijn jurk voor 450 euro
blij dat te horen dat je daar uw kleed gevonden hebt.toen ik daar aankwam had ik eerst men twijfels omdat er nergens een naam of zo hing.maar eens ik binnen was voelde ik mij direct gerust.het is idd een hele vriendelijke dame en niks was haar teveel.toen ik langs ging was het eigenlijk maar uit nieuwsgierigheid want toen was de actie,alle kleedjes voor 290 euro.en dat kon ik eigenlijk niet geloven,ik dacht aan een adertje onder het gras.maar het tegendeel is bewezen,ik ben daar als een zeer tevreden bruidje buiten gestapt.het is voor iedereen een aanrader.
Ja dacht ook eerst hhmm hier ga ik toch niks vinden maar ja hoor toch wel, want ben zelfs nog eens terug geweest zondag om toch nog eens een paar ander te passen had de eerste keer paar foto's gemaakt en op foto vond ik mijn kleed toch niet het mooiste wat ik gepast had en ze vond het geen enkel probleem!! SUPER gewoon en nu ben ik wel echt zeker en gerust dat ik het heb