Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswinkels Limburg

20-9-2013 23:11:15
Dag bruidjes, Ik wil alvast enkele afspraken gaan maken om jurken te gaan passen maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen. Iemand goede/slechte ervaringen met bruidswinkels in Limburg?

Jolien
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1678

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik20-9-2013 23:26:36

Fantastisch goede ervaring bij Issa Moda in Hasselt! Zeer vriendelijke en correcte verkoopsters, je mag zelf kiezen wat je passen wil en er wordt geen druk opgelegd whatsoever. Ook bij de pasbeurten heel erg goed begeleid! Een absolute aanrader.

Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik21-9-2013 12:49:41

Ik vond Issa Moda een beetje tegenvallen, zeker qua mijn budget. In Lommel bij Le coq was echter wel VEEL keuze en een supervriendelijke vrouw waarvoor niks teveel was!

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik21-9-2013 21:31:42

Hier ook de jurk gevonden bij Issa Moda. Was een erg positieve ervaring. Verkoopster weet precies wat je goed staat en wat niet!

Kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik21-9-2013 21:47:19

Ook hier een super tevreden bruidje van Issa Moda. Pascale en Veronique zijn zo behulpzaam en heel eerlijk. Ook de service was top! Ik kan het iedereen aanraden. De jurken die ze er hebben zijn ook prachtig en van zeer goede kwaliteit. Retouches worden perfect uitgevoerd met kennis van zaken.

Katleen
24-8-2013
 Meld misbruik22-9-2013 9:31:35

Ook ik kan dit bijtreden: bij Issa Moda is er een zeer goede service en zijn ze erg vriendelijk.

Ann
29-6-2013
 Meld misbruik22-9-2013 13:08:05

Bruidsmode Karen in Dilsen. Prachtige kleedjes, niet opdringerig en goede prijs-kwaliteit verhouding!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik23-9-2013 13:06:47

linx in hasselt op de botermarkt (collectie linea rafaelli)

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik27-9-2013 13:24:13

ik zelf ben van de kempen en ben via tweedehands terecht gekomen bij victorias bruidsmode in neerpelt.
is een dame die thuis een winkel heeft met overstock van vorige collecties en ik heb mijn kleed daar gevonden voor 310 euro,de normale prijs was rond de 1000 euro.
en wie weet dat nu dat het een kleed is van de vorige collectie .
is een heel vriendelijke dame en heb verschillende kleedjes gepast maar is toch men eertse kleed geworden.

Ankie
24-5-2014
 Meld misbruik29-9-2013 12:44:45

hallo,
ik ga vandaag naar victoria's bruidsmode in neerpelt en zal laten weten hoe het geweest is ben best wel nerveus want het is de eerste keer dan ik ga voor een trouwkleed te passen.

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik29-9-2013 18:14:59

ja laat zeker iets weten,ben benieuwd.
ik was er super tevreden over

Ankie
24-5-2014
 Meld misbruik2-10-2013 9:06:28

goede morgen bruidjes in spe!!
ik ben heeeel blij want heb mijn droomjurk gevonden bij victoria's bruidsmode
een heel fijne vrouw! nu is er ook 50% korting!! heb mijn jurk voor 450 euro

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik2-10-2013 11:51:46

blij dat te horen dat je daar uw kleed gevonden hebt.
toen ik daar aankwam had ik eerst men twijfels omdat er nergens een naam of zo hing.
maar eens ik binnen was voelde ik mij direct gerust.
het is idd een hele vriendelijke dame en niks was haar teveel.
toen ik langs ging was het eigenlijk maar uit nieuwsgierigheid want toen was de actie,alle kleedjes voor 290 euro.en dat kon ik eigenlijk niet geloven,ik dacht aan een adertje onder het gras.
maar het tegendeel is bewezen,ik ben daar als een zeer tevreden bruidje buiten gestapt.
het is voor iedereen een aanrader.

Ankie
24-5-2014
 Meld misbruik18-10-2013 17:29:48

Ja dacht ook eerst hhmm hier ga ik toch niks vinden maar ja hoor toch wel, want ben zelfs nog eens terug geweest zondag om toch nog eens een paar ander te passen had de eerste keer paar foto's gemaakt en op foto vond ik mijn kleed toch niet het mooiste wat ik gepast had en ze vond het geen enkel probleem!! SUPER gewoon en nu ben ik wel echt zeker en gerust dat ik het heb

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info