Terug naar overzicht
Ik eet dat ook graag, maar de meerderheid van de mensen eet dat niet graag en daar zou ik inderdaad toch een beetje mee opletten. Is het geen optie voor een keuze te laten aan de mensen? Mss Alletwee voorstellen dat ze dan mogen kiezen? Is natuurlijk de zaal die hierin mee moet gaan dan.
Wij hadden vorige week ook lamskroontje op ons huwelijksfeest en iedereen heeft gezegd dat het heel erg lekker was en alle borden waren leeg.Ik denk dat er toch heel veel mensen zijn die dat eten hoor.En als jullie het zelf zo graag eten zou ik er zeker voor gaan!Groetjes!
ik zou nemen wat ikzelf en bruidegom heel graag eten. Want tenslotte je kan niet voor iedereen goed doen ook al is het een vlees diner. Commentaar zal er altijd zijn ook al doe je je best. Wij nemen vast hoofdgerecht en ze moeten maar blij zijn met wat ze krijgen ;-) bij ons is het een 8 à 9 gangmenu dus eten kunnen ze genoeg ;-)
Zoals al gezegd; voor iedereen goed doen, lukt niet.Ik ben zelf ook geen fan van lamsvlees, maar ik ben ook al op feesten geweest waar dat geserveerd werd en ik heb het ook smakelijk opgegeten hoor. Wij hadden redelijk wat moeilijke eters in de familie (pas op, geen moeilijke mensen :d), wij hebben een buffet genomen met 4 soorten vlees, zo kon iedereen kiezen wat hij/zij 't liefste at, of van verschillende dingen proeven. Doe vooral waar jullie je goed bij voelen!
Ik vond dat ook enorm moeilijk! De keuze van de menu. Wij hebben bij het voorproeven ook lam gevraagd (maar idd met die opmerkingen in gedachte: niet iedereen lust dat), rundvlees (maar iedereen heeft graag een andere cuisson) en parelhoenfilet (ma da vind ik zo'n prullenwerk om da te eten! En als ge dan zo'n beetje deftig wilt eten op ne trouw, vind ik da moeilijk.). Kip vond ik zo te gwn, varkensvlees ook. Bij alles is zo iets! Wij hebben ook gekozen voor een 'risico' door voor rundslende te gaan. Tja, der zal altij wel iemand commentaar op hebben maar ti's nog altij onze trouw en wij moeten het lekker vinden,eh. ;-) vraag een keer na bij de mensen uit uw directe omgeving of zij graag lam eten? Ik had da ook gedaan en al tot de conclusie gekomen dat mijn oma en mijn meter da ni aten, vandaar mijn beslissing tegen.
Ik eet het niet en laat het dus gewoon liggen.Wat overigens met mensen die absoluut geen vlees (mogen) eten? Is er iets van vis of vegi voorzien? Of moeten die maar kin kloppen?Alleen al daarom ga ik liever voor een buffet dan voor 1 vaste menu. Want uiteindelijk betaal je wel voor iedereen waar ze een bord voor voorzien.
In alle feestzalen voorzien ze toch standaard een veggie optie! Alsook andere opties met mensen met voedselallergieen, zwangere vrouwen of mensen die een andere cuisson wensen. Grote nadeel vind ik alleen dat je dat bij bvb veggies best op voorhand doorgeeft! En van onze 299 genodigden weet ik niet een die veggie is. Hoe doen jullie dat?
Wij hebben ook getwijfeld maar zijn voor een veiligere optie gegaan: varkenshaasje. Onze feestzaal voorziet inderdaad een veggieoptie maar we moeten wel de vegetariërs doorgeven. Gelukkig weet ik dit wel voor de avondgasten.
wij hebben ook getwijfeld voor lam, maar aangezien mijn aanstaande schoonmoeder dit niet eet, hebben we gekozen voor kangoeroe.
Wij hebben ook gekozen voor een buffetvorm bij het hoofdgerechtEr was keuze tussen kalkoen, varkenshaasje en zeewolf Ik ben namelijk een viseter en mijn man een echte vleeseter en zo stel je de gasten ook tevreden :)