Terug naar overzicht
Ik heb mijn kleed van bij Blue bruidsmode in Maastricht.Een heel fijne vrouw, ze heeft standaard bruidsjurken maar je kan er ook een kleed laten ontwerpen zoals je hetzelf wilt.Bij Desiree ben ik gaan passen maar ik vond de dame die mij geholpen had niet vriendelijk, ze deed geen moeite om iets te vinden naar mijn goesting.Succes nog met de zoektocht.
Mijn kleed komt van bruidshuis Pereboom Heerle en ik ben zeeeeeer tevreden! Heel vriendelijke dames, goed service!!!
Mijn schoonzus heeft haar jurk in Geleen gekocht. Ze waren daar wel vriendelijk. Ik vond alleen het vermaken van de jurk minder goed gelukt...met aandoen van de jurk knapte het sluitinkje er meteen vanaf, waardoor de jurk niet meer goed aansloot bij de borsten en aan de buik was een grote vouw te zien die er volgens de de mevrouw van de bruidswinkel niet uit zou gaan met nog een aanpassing..
Pereboom zit niet meer in Maastricht , enkel nog in Heerlen ! ;)
Mag ik vragen waarom jullie naar Nederland gaan? Zijn daar andere collecties? Veel goedkoper dan hier? Jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt, misschien is het wel de moeite om eens tot daar te rijden
Dag Nele, ik woon tegen de grens van Nederland dus voor mij is dat dichterbij dan elders in Belgisch Limburg. Zelf weet ik niet of het daar goedkoper is als in België.
Hallo JolienIkzelf haalde mijn kleed in ERwedding Beringen, maar ging voor mijn schoenen kijken in Double Face in Maastricht. Mijn ouders en ik hadden nadien heel veel spijt dat we in die winkel mijn kleed ook niet gekocht hebben. Wat een zalige verkoopster echt waar! Super, super vriendelijk. Ze bestelden er schoenen voor mij om te passen. Ze kregen deze binnen op de dag dat ik mijn kleed voor de eerste keer opnieuw moest gaan passen. De schoenen die ze binnen hadden gekregen waren net iets te klein, maar ik mocht ze gewoon meenemen om ze even onder mijn kleed te houden in de andere winkel zodat ik zeker was dat ze erbij pasten. De dag later moest ik de schoenen gewoon weer terug binnenbrengen en bestelden ze me een maatje groter. Moest de eerste keer niks voor mijn schoenen betalen. Ze nemen daar ook echt de tijd voor je, en proberen je niet zo maar iets aan te smeren, zoals ze in vele andere winkels proberen te doen. Het is een klein winkeltje, maar een gezellig. Ze hebben er niet zo hele grote collectie, maar ze kunnen er wel je kleed aanpassen naar jouw wensen. Zeker de moeite om er eens langs te gaan! De prijzen verschillen daar een heel klein beetje met de prijzen van hier. Daar zijn ze net iets goedkoper. Ken een meisje dat nu haar kleed daar heeft gekocht, en dat was 300€ goedkoper dan hier in België.Succes met je zoektocht!
Ik heb vandaag mijn kleed in Geleen gekocht. Ik hoop na het lezen van de reacties dat het goed gaat komen na het aanpassen van enkele details! Ik vond hen heel vriendelijk. Ik heb persoonlijk de indruk dat het in Nederlands minder duur is dan in België.