Terug naar overzicht
hey inezke, tis parel hier(peggy) ben blij je hier te treffen :-).wij gaan volgend jaar ook trouwen op 22/09/2007.alles goed met je? ben ondertussen verhuist van lier naar ekeren. groetjes peggy x
Hey Inez,Wij trouwen eveneens volgend jaar, namelijk in Den Ast in Kampenhout, dat is een oude brouwerij. Een zaterdag zal je er niet meer vastkrijgen, maar een vrijdag mss nog wel.Als je graag meer richting boerderij/hoeve gaat kan ik je De Jachthoorn in Kontich aanraden. Daar heb ik zelf vroeger gewerkt, en daar is het heel gezellig en het eten is supergoed en mensen zijn er heel vriendelijk!Groetjes,Véronique uit Mechelen
Hey,Ik zag julie advertentie staan en wij zoeken eigenlijk hetzelfde als julie. hebben julie enkele originele locaties gevonden?Hopelijk verneem ik iets snelGroeten
Hey Thierry,Wij hebben onze feest gegeven in de Kasteelhoeve in Booischot en we waren er super tevreden over!! Mooie tuin, goede bediening, alles tip top!! Je kon alles zelf kiezen en samenstellen. Wij deden bbq!Hebben veel positieve reacties gekregen. Als je nog meer wil weten, stuur dan maar een mail: boexstaens@hotmail.com