Terug naar overzicht
als je : ringen jood; intikt bij zoeken vind je al een hele hoop reacties.Zie het topic van inlove 2002 of zoiets. Hier heb ik al een hele uitleg gegeven, je moet het maar eens lezen. Onze ringen zien er trouwens nog steeds heel goed uit; enkel wat krabbetjes bij die van mijn man; maar die zit dan ook in de bouw en we hebben witgouden ringen (goud is nog net iets duurzamer, maar vonden we niet zo mooi :) mijn acht diamantjes blinken ook nog steeds:) van al mijn juwelen van bij de joden trouwens. maar zoals al eerder gezegd, weten dat je moet onderhandelen, vergelijken en bij wie je gaat.
mijn vriend is mijn verlovingsring gaan halen in Antwerpen.Hij is ook van wit goud en de diamantjes schitteren !Ik ben heel erg blij met de kwaliteit van mijn ring en wij gaan zeker terug naar daar om onze trouwringen
Ik heb jaren gewerkt in de diamantsector.Het goedkoopste is om apart je diamanten te halen, je ring, daarmee naar een zetter te gaan die op zijn beurt de ring laat opblinken.wel een hele klus als je er niemand kent, want je kan echt wel in 't zak gezet worden, en geloof me, als leek zie je er niets van, binnen een paar jaar wel...!Die kleine winkeltjes langs de vroegere stationsbuurt, Astridplein zou ik zeker niet nemen. Winkels "binnen" de jodenbuurt, ttz, de hovenierstraat, rijfstraat enz. zijn beter betrouwbaar. In de vestingsstraat is er ook vb. Eska. Daar ging ik vroeger vaak naartoe.Je moet echt wel weten waar, maar als je goed zit, kan je gemakkelijk de helft besparen !!!Groetjes,