Terug naar overzicht
In de JPC in antwerpen hebben ze wel wat jurken van Pronovias dacht ik :)
In de Maxim's Couture te Aarschot en Mechelen hebben ze er een aantal van Pronovias en als je in de folder een ander ziet staan, is dat soms nog te bestellen.
JPC en Le Chapeau in Antwerpen
Ik kocht mijn kleedje van Pronovias al uit de nieuwe collectie bij Bruidscouture Robel. Hele vriendelijke mensen en super geduldig. Veel succes!
Zoals hier reeds gezegd, JPC Collection op de Jan Van Rijswijcklaan te Antwerpen is écht een aanrader. Ze zijn premium-dealer van Pronovias en hebben de nieuwe collectie reeds sinds midden juli binnen. Verder vond ik het personeel ook zeer vriendelijk, zowel via mail, telefoon als in de winkel zelf.Als je graag een bepaald model wil passen, kan je hen al eerst mailen of telefoneren en kunnen ze je ook zeggen of het binnen is of nog moet binnen komen...ps Ik ben ook heeeeeeeeelemaal weg van de Pronovias 2014 collectie !
Ik heb mijn pronovias gekocht bij le chapeau in antwerpen. Zij hebben echt heel veel jurken!
ik heb mijn kleed van Pronovias van de nieuwe collectie gekocht bij Pierre Yves te Aalst :-) ze zijn super vriendelijk en heb veel kleedjes mogen passen zonder morren :-)