Terug naar overzicht
Als je zelf ervan overtuigd bent dat dit je droomkleed is zal dit ook van je afstralen op de dag zelf! Mijn verloofde heeft ook liever dat ik een klassieke strapless jurk zou dragen, maar ik heb iets heel anders uitgekozen. Hij vindt je toch wel mooi en als jij er gelukkig mee bent dan is hij dat ook waarschijnlijk ;)En twijfel niet te hard. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee ;) I know the feeling ;)
Kennet jong. Was hier ook hetzelfde. Ik kom super enthousiast thuis en hij zegt alles wat hij ni mooi vind en da is exact mijn kleed. Gohjah, ik denk da mijne vent mijn achterkant van mijn kleed ook te speciaal ga vinden maar ik hoop er nog steeds op da em mijne voorkant ga mooivinden. :p en daar moetem toch ook het meest naar kijken,eh.
Mijn mama zei ook dat hij vooral naar de voorkant moet kijken. En dat ik het mij niet moest aantrekken als het mijn droomjurk is. Hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik verliefd wordt op dat kleed. Ik heb ook nog eens gebeld naar de winkel en ga zaterdag het kleed nog eens passen. Ik wil het echt nog eens zien maar eigenlijk ben ik wel overtuigd.
@Elen Hier was het dus juist hetzelfde e. Alles wat hij niet mooi vind, is dus mijn kleed. Hopelijk zal jouw man het ook mooi vinden. Bedankt voor de reacties :)
Ik kocht mijn kleed, volledig in kant. 2 weken later zei mijn man plotseling 'ik vind alles mooi behalve kant'. Maanden ben ik onzeker geweest maar op de dag zelf straalde ik en zijn ogen spraken boekdelen 😋
Ja op die dag zal hij je stralend vinden en mannen weten het toch ni altijd goed zenne! Als dat jou droomkleed is ga je stralen en zal hij je geweldig mooi vinden!
Niet twijfelen!!! Wij zijn ondertussen twee maand getrouwd en soms vraag ik mij nog af of ik niet beter het andere kleed had gekozen. Echt dom, want 't was prachtig en 't stond mij perfect. Door al dat getwijfel word je op den duur onzeker. Je stond er prachtig mee, je hebt het besteld, als je nog twijfelde had je dat niet gedaan. Dus wees gerust, je zal stralen. Stop met denken en twijfelen. Mannen (net als wij trouwens) vinden soms dingen mooi omdat ze een ander (een ideaal model uit de boekskes) er mooi mee vinden, maar dat staat niet iedereen he... Hij zal je zowieso prachtig vinden in je kleed. En zal nog des te meer verrast zijn omdat het iets anders is dan hij dacht. Niet te veel zorgen maken, 't wordt een prachtige dag mét je droomkleed!!
Het is jouw kleed, jij moet stralen die dag :).En als hij de achterkant op 't moment zelf niet mooi vindt, dan kijkt hij maar alleen naar de voorkant ;).
Als jij jezelf er goed in voelt is het altijd goed, dat gaat hij ook zien. Beter zo dan dat je een jurk gaat kiezen die hij heel mooi vind op een foto maar waarin jij je niet super voelt? Komt goed !!
Gisteren mijn kleed nog eens gaan passen. En echt waar een super kleed. Echt geen twijfels meer. Het is gewoon mijn droomkleed :).Bedankt voor alle lieve reacties.