Terug naar overzicht
Arme meid ,wat een triest verhaal. En geloof me je bent ni de enige ! Ik heb ook zo een fantastische schoonma waar ik al veel mee in elkaar heb gehangen en die alles te zeggen wil hebbe als het om haar zoon draait, want hij is enig kind! Hadden geen proficiat gehad met onze verloving terwijl de rest zo gelukkig was vr ons enz.. Maar nu dr haar gedrag kom ik er gewoon bijna niet. Het erge is dat als ze hier komt en ze zegt of doet iets niet naar mn zin durf ik er niets op te zeggen om ruzie te mijden en ik dat de taak van mn aanstaande vind. En er zijn tegenwoordig heel weinig mensen die je ng kan vertrouwen! Vind wel erg dat je beste vriendinnen zo nu doen ! Ik kan wel makkelijk het zeggen maar probeer het je niet te hard aan te trekken, je gezin telt! (Ik trek me ook alles vaak aan mja dat kan je beter niet doen want is niet goed vr de gezondheid) Ik hoop vr je dat je man in alle tijden achter je staat en kop op e ;)
Succes meid. :s zo'n trouw plannen is int algemeen echt een enorm stressvolle periode en ik ga content zijn (ja da klinkt raar maar het is zo) dat het allemaal achter de rug is en de bijhorende conflicten meegenomen heeft. Hier ook schoonouders die onze trouw beschouwen als den hunne, meer volk op onze trouw dak ni ken dan dak ken, schoonouders die op alle gebied tegenwerken en idd ook al dingen hebben gezegd die voor mij ni zomaar vergeten kunnen worden. Probeer je ventje aan jou kant te krijgen en that's all that matters!
ja, ik ga ook ergens wel blij zijn als de dag daar is. Ik trek het me gewoon zo hard aan omdat het alles tegelijk is en het word op den duur echt te veel. Vooral van mijn vriendinnen omdat dat de enige zijn waar ik nog echt bij terechtkon. Ze waren mijn uitlaatklep en nu valt dat weg en dat valt me nu even echt wel zwaar. En mijn vriend die staat nu intussen wel achter me, behalve dan over zijn ouders .. Als ik me slecht ga voelen op mijn trouwdag omdat het niet 'mijn' dag is, vergeef ik het mijn schoonmoeder echt nooit. Mijn schoonmoeder wil persee sjowen aan iedereen dat er veel geld tegen gesmeten is. Ik vind het echt vreselijk maar we hebben geen keus :( het goede nieuws is wel dat ze geen chemo moet krijgen en er snel bijwaren dus dat dat wel in orde komt maar ze maakt nu echt tov ons misbruik van de hele situatie. Word ik alleen nog maar kwader van natuurlijk