Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

frustraties

22-9-2013 19:32:20
Oké, het moet even van mijn hart.
Sinds onze verloving lijkt precies maar niets te gaan zoals het moet en is het net of mijn leven valt stuk voor stuk in duigen . Ik heb al langer dan een jaar problemen met de vriendengroep van mijn vriend. Ik vertrouwde deze mensen echt en beschouwde hen als vrienden maar hebben me zwaar in de rug gestoken, allemaal tegelijk. Heb dit uiteindelijk laten varen voor het bestwil van mijn vriend want wil niet dat hij hier de dupe van is.Dan een financiële dip (kon ik best mee leven want is niets overkomenlijk en gebeurt bij iedereen wel eens). Daar bovenop nog eens mijn bemoeizuchtige schoonouders die de trouw plannen naar hun zin en waardoor bijna 50% van onze gasten mensen zijn die ik niet ken. Ze heeft mijn ouders door het slijk gehaalt, gezegt dat ze met mij niets te maken heeft en alleen maar geeft om haar zoon en ze mij er dan maar moest bijpakken. Dan stellen ze borstkanker vast bij mijn schoonmoeder. Dus heb ik onze ruzie opzij gezet om haar te steunen. En het kan misschien heel egoistisch van me klinken, maar ik heb het er echt moeilijk mee om vriendelijk tegen haar doen zit dus met heel tegenstrijdige gevoelens. Mijn vriend heeft besloten om dus nu zijn ouders hun zin te geven omwille van de borstkanker, dus nu krijgt ze helemaal haar zin.
Dus nu voel ik me de laatste tijd nogal in de steek gelaten, want het lijkt of ik alle moeit van de wereld doe voor iedereen, maar niemand mij daarvoor apprecieert. Nuja, ik had nog altijd mijn 4 beste vriendinnen ( ze zijn mijn bruidsmeisjes ) en ze zijn nu al langer dan 10 jaar mijn beste vriendinnen. ze zijn dus zowat de constante in mijn leven waar ik altijd op kan terug vallen. Maar nu is er ook ruzie ontstaan door iets heel banaals en nu ben ik vandaag te weten gekomen dat ze me allemaal enorm verraden hebben. Nu heb ik daarstraks met 1tje gebelt en met haar komt het nog wel goed want zei stond tussen 2 vuren. Maar op de anderen ben ik zooooo kwaad. Ik voel me echt alleen op de wereld momenteen :) pff.

Het moest er even uit

Charlotte
16-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 965

Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik22-9-2013 23:11:50

Arme meid ,wat een triest verhaal. En geloof me je bent ni de enige ! Ik heb ook zo een fantastische schoonma waar ik al veel mee in elkaar heb gehangen en die alles te zeggen wil hebbe als het om haar zoon draait, want hij is enig kind! Hadden geen proficiat gehad met onze verloving terwijl de rest zo gelukkig was vr ons enz.. Maar nu dr haar gedrag kom ik er gewoon bijna niet. Het erge is dat als ze hier komt en ze zegt of doet iets niet naar mn zin durf ik er niets op te zeggen om ruzie te mijden en ik dat de taak van mn aanstaande vind. En er zijn tegenwoordig heel weinig mensen die je ng kan vertrouwen! Vind wel erg dat je beste vriendinnen zo nu doen ! Ik kan wel makkelijk het zeggen maar probeer het je niet te hard aan te trekken, je gezin telt! (Ik trek me ook alles vaak aan mja dat kan je beter niet doen want is niet goed vr de gezondheid) Ik hoop vr je dat je man in alle tijden achter je staat en kop op e ;)

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik22-9-2013 23:33:08

Succes meid. :s zo'n trouw plannen is int algemeen echt een enorm stressvolle periode en ik ga content zijn (ja da klinkt raar maar het is zo) dat het allemaal achter de rug is en de bijhorende conflicten meegenomen heeft. Hier ook schoonouders die onze trouw beschouwen als den hunne, meer volk op onze trouw dak ni ken dan dak ken, schoonouders die op alle gebied tegenwerken en idd ook al dingen hebben gezegd die voor mij ni zomaar vergeten kunnen worden. Probeer je ventje aan jou kant te krijgen en that's all that matters!

Charlotte
16-5-2014
 Meld misbruik22-9-2013 23:59:46

ja, ik ga ook ergens wel blij zijn als de dag daar is. Ik trek het me gewoon zo hard aan omdat het alles tegelijk is en het word op den duur echt te veel. Vooral van mijn vriendinnen omdat dat de enige zijn waar ik nog echt bij terechtkon. Ze waren mijn uitlaatklep en nu valt dat weg en dat valt me nu even echt wel zwaar. En mijn vriend die staat nu intussen wel achter me, behalve dan over zijn ouders .. Als ik me slecht ga voelen op mijn trouwdag omdat het niet 'mijn' dag is, vergeef ik het mijn schoonmoeder echt nooit. Mijn schoonmoeder wil persee sjowen aan iedereen dat er veel geld tegen gesmeten is. Ik vind het echt vreselijk maar we hebben geen keus :( het goede nieuws is wel dat ze geen chemo moet krijgen en er snel bijwaren dus dat dat wel in orde komt maar ze maakt nu echt tov ons misbruik van de hele situatie. Word ik alleen nog maar kwader van natuurlijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...