Terug naar overzicht
Ik weet niet als daar regeltjes voor zijn maar wij hebben ook een bus, en gaan gewoon gezellig allemaal samen in een bus . Zelfs onze fotograaf rijd mee en kan nog wat leuke spontane foto's maken :-) Groetjes
Normaal is het zo dat de bruidegom wordt opgepikt door de bruidswagen en wordt gebracht naar de bruid. Vanaf dan hangt het af van de opstelling van de suite in de kerk. Kom je binnen aan de arm van je bruidegom? Dan gaan jullie samen in de auto naar de Kerk en rijden jullie samen verder nadien. Kom je binnen aan de arm van je papa/mama? Dan rij je met je papa mee in de auto tot aan de Kerk en samen met je bruidegom naar de volgende locatie.
Dat hangt af van wat je zelf wil. Als je enkel voor de wet trouwt dan komt het bruidspaar meestal samen in een ceremoniewagen aan aan het stadhuis. De bruidegom gaat de bruid dan eerst thuis ophalen. Vaak rijd de familie dan in hun eigen wagen. Je kan het ook met een bus, doen allemaal samen in de bus:-)
We trouwen voor de wet en voor de kerk. Ik droom van een witte ceremoniewagen voor mij en mijn aanstaande :-)Maar aan de andere kant vind ik een bus ook wel leuk voor de familie... Ik heb zo de indruk dat dat niet echt gedaan wordt. Het is het één of het andere denk ik: allemaal samen gezellig op de bus of een bruidswagen + volgwagens...