Terug naar overzicht
Dag Veerle,ik bestelde 2 weken geleden mijn jurk bij Pierre-Yves in Brussel. Het was de 3de winkel die ik deed en hoewel ik mijn kleedje ook in nog 2 andere winkels kon kopen, ben ik toch naar Pierre-Yves teruggekeerd...omdat ze me het best advies gegeven hebben. Ze gaven hun eerlijke mening bij de verschillende kleedjes die ik paste en keken daarbij zeker niet naar de prijs. Ze namen ook hun tijd om de kleedjes met speldjes perfect te laten aanpassen, zodat ik duidelijk kon zien hoe het me stond. In de eerste winkel vond ik mijn droomkleed al :-), maar ben toch nog naar andere winkels gegaan omdat ik zo snel niet wou beslissen... toch blijkt je eerste gedacht vaak de juiste keuze!Pierre-Yves vraagt 60 euro voor retouches... ik denk dat dit een normale prijs is. Mijn kleed was in elk geval in alle winkels even duur.Nog veel succes met de keuze. En geniet nog van het passen!groetjes Sara02/06/2007
Dag Veerle,Ook ik vond mijn droomjurk van de eerste keer bij Pierre-Yves (Aalst). Net als Sara vond ik de mensen daar heel eerlijk en professioneel. Ze weten echt wat bij je past. Mocht ik het overdoen, ik ging direct terug naar daar :-)GroetjesLies070707
Ook ik vond bij PY mijn droomjurk, ik was toen ook nog maar naar 1 winkel geweest. :-)De retouches bedragen inderdaad 60 euro. Maar als je meer sleep wil moet je wel bijbetalen. Als je nog zou verdikken na je eerste pas moet je ook bijbetalen. Maar de service is er perfect! Eén ding, ze hebben er geen bankcontact he. Cash geld meenemen is de boodschap... Isabel 01/09/07ps: voorschot is 500 euro.