Terug naar overzicht
Oei, dat is wel raar. Ik heb er wel geen ervaring mee, maar ben zaterdag mijn kleed gaan kiezen.In februari moet ik terug voor mijn 1e pas, en daar gaan ze alles aanduiden dat veranderd moet worden.En 1 week voor trouw moet ik nog eens komen, kijken ze of de aanpassingen goed waren en of er ev. nog snel iets veranderd moet worden en anders krijg ik het mee naar huis. Maar normaal is alles voor die laatste pas volledig af :s
Wat heb je gedaan vr de kilo's kwijt te geraken ?
10 maanden lang 1100 kcal per dag eten. Ik word gek! Ik wil eten! Kijk zo uit naar den trouw, ik peis da ze mijn kleed om 21:00 al mogen open ritsen. :p
Hahahaha !! Pff hoe erg calorieën tellen ! Haha moet lachen met dat ze u rits mogen open doen ! Ik denk dat ik nog eens ga aankloppen bij weight watchers ! Ik pas in m'n kleed ma wil tg wat kwijt vr mezelf ;)
Wow meid, ik kan goed geloven dat het nu onderhand zover mag zijn! Maar overeet je niet want dan moet je gaan liggen om te verteren en dat staat zo gek op je trouwdag :p!Ik weet eigelijk ook niet goed wat te verwachten. Mij werd gezegd dat ik eind november mag langskomen voor de eerste pas en dan normaal gezien begin februari mijn kleed zou hebben. Daar zou ik natuurlijk maar wat blij mee zijn want echt tot een paar daagjes voor de trouw wachten, zou me wat stress bezorgen.... Ik denkt dat het zal afhangen van wat er nog allemaal moet gebeuren...
Om je wat gerust te stellen: vrijdag had ik mijn laatste pas voor mijn trouwkleed (niet bij Koonings). Ze hadden de pas ervoor al alles afgespeld maar toen ik vrijdag ging passen was mijn kleed nog te lang en was de boezem te 'puntig'. Aangezien ik 100 km verderop woon hebben ze het diezelfde dag nog aangepast. Ik had vrijdag om 13u30 de eerste keer gepast en om 16u30 mocht ik mijn kleed opnieuw gaan passen. Gelukkig was alles in orde en moest ik niet meer terugkomen.Ze kunnen dus nog veel op enkele uurtjes!