Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Super mooie foto's! En raar maar waar ben ik zeker dat ik je van ergens ken al kan ik er enkel niet op komen van waar haha! Misschien toevallig met een fiat gereden ofzo?? Dan zou ik je kunnen kennen van in de garage (heb bij garage de linde gewerkt)Allesinds een dikke proficiat!! Jullie zager er prachtig uit!
@ Nathalie: idd, heb een fiorino gehad en die kwam van garage de linde.
wat een speciaal kleed, mooi!en proficiat!!!
Aah ja inderdaad :-)
Kleedje stond je super!Leuke uitnodiging ook en bedankjes!Proficiat!groetjesSandra
Wat een mooie foto's!! Ik ben ook helemaal weg van uw ring....prachtig!!Mag ik vragen van waar die komt en wat die gekost heeft!?Thanks!
Mijn ring komt van twice as nice, maar aangezien we hier de zwarte niet meer konden bestellen in de maat van mijn man, hebben we de zijne besteld in America op www.justmensring.com
Wauw Wendy! Wat een leuk feest :-) Dat kan niet anders dan in het Lepeltje ;-) Wij doen er ook ons feest en af en toe ga ik er helpen opdienen :-) Ik ken het er dus heel goed ondertussen. Werkt er iemand van jullie bij Hubo? En welke Hubo? Mijn verloofde werkt in de Hubo van Sint-KAtelijne-Waver :-) Groetjes,Kim
Kim,Mijn man is bouwmarktleider van hubo wilrijk.groetjes
Yep, mijn verloofde kent jouw man :-) x
Ja, Karl kent hem. De wereld is toch klein hé
Inderdaad :-) En wij trouwen ook in 't Lepeltje! Hoe toevallig :-) Wij zijn nu wel van Duffel zelf :-) Fijn te lezen dat je tevreden was van de zaal!
Wij trouwen ook in het lepeltje volgend jaar augustus. Wij kiezen ook voor eenbrueghelbuffet en all in formule qua dranken. Kregen je gasten dan ook nog een hapje tijdens het aperitief? Of enkel cava en fruitsap? Bij ons eten we met 80 personen en nadien komen er nog 120 mensen bij. Voor hen heb ik het party package gekozen. Heeft iemand al ervaringen met dat party package? Fijn om te lezen dat jullie feest zo geweldig was!Groetjes Kelly
Kelly,Wij hadden geen hapjes tijdens het aperitief, maar dat zal wel bespreekbaar zijn denk ik. Wel was er iemand die graag iets anders had om te drinken en dat was geen probleem. Het breughelbuffet vond iedereen super. Ik wens je een fantastische dag toe.
Hebben jullie het thema film enkel in jullie uitnodiging verwerkt of ook in de rest van het feest? Bv: bedankjes enzo? Dit lijkt ons ook een heel fijn thema, hier heb je veel mogelijkheden mee. Misschien dat we in de zaal ook wat versieringen kunnen voorzien rond dit thema. :-)