Terug naar overzicht
De solden in bruidsmode zijn al voorbij. Deze zijn maar 1 keer per jaar (aangezien er maar 1 collectie per jaar is) en dat is net voor de nieuwe collecties uitkomen. Deze komen in de winkel in september en oktober en de meeste bruidswinkels doen solden in de zomerperiode.
whaa echt?? Ja is eigenlijk wel logisch nu je t zegt! Ja.. Dan heeft t geen zin om te wachten natuurlijk.. Tips voor budgetvriendelijk trouwjurk-shoppen??
Ik ben zaterdag bij maxim's couture in Mechelen geweest en die hebben een stukje met outlet jurken ( collectie 2013 aan -50% ) En ze hadden enorm veel keuze
Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Youniek in Turnhout, zeker budgetvriendelijk!Groetjes
Sanne, hoeveel heb je betaald voor je trouwkleed??
750 euro
Ik heb mijn trouwkleed gehaald bij Lilian Claes in Herentals. Je moet wel rekenen dat ze 6 maanden nodig hebben voor het kleed bij hen is, en dan moeten er nog retouches aan gebeuren he.
Mijn kleed was wel 1420 euro.
Ik heb zaterdag een afspraak bij ja-ik-wil in maaseik, op de website zeer zachte prijsjes!
Het mijne komt ook van bij Youniek en inderdaad zeeeeeeeeeer budgetvriendelijk en in tegenstelling tot wat sommige misschien denken of verkondigen. Mijn kleed is zeker niet minder van kwaliteit :-)))))
Youniek stond als eerste op het lijstje Ohhhh spannend!! dan ga ik niet meer lang wachten!! :D yuiy!
Ik heb het mijne in St-Niklaas gehaald (Boutique Couture) en daar hebben ze een heleboel kleedjes die echt wel deftig van prijs zijn. Ik betaalde voor het mijne 720 EUR en van de kleedjes die ik gepast heb, zat dit zowat in de middelmaat.Succes!
Ok.. net met n vriendin gebeld en ze was niet zo enthousiast over Youniek.. Ze was eens toevallig daar geweest en was niet onder de indruk van de winkel en hun aanbod.. Mijn lijstje bestaat uit de volgende winkels:- Lecoq (Lommel)- LinX (Hasselt)- La Tiara (Antwerpen)- Jagré (Antwerpen)- Boutique Couture (Sint-Niklaas)Nog winkels die jullie hebben aan te raden?? Budget is niet hoog.. dacht aan max €600 à 700
euhm zoek hier op het forum maar eens op youniek is echt super, heb er twwe maanden geleden mijn jurk besteld voor 700 euro daar betaal ik erens anders zeker het dubbel voor!ze maken trouwens ook na van foto en je kan rok met ander bovenstuk combineren enz dus eigenlijk als je het daar niet vind....
La Tiara!!! Zeker en vast een aanrader!
thx ladies.. Ja ik ben nu agenda's aan het samenleggen met de mama en de getuigen en dan afspraak makennn! :) youniek blijft toch op de lijst ;)
9/11 en 30/11 gaat voor de dames, nu nog afspraak maken met winkels!!