Hey, onze dag zit er nu al 17 dagen op en wat is het zo ontzettend vlug gegaan!
Ik kan maar 1 iets zeggen voor alle bruidjes en gommetjes, geniet ervan!
Voor je het weet is het voorbij!
Ik ben de donderdagavond bij mijn ouders blijven slapen zoals de traditie het zegt....
Nu, de eerste nacht zonder ventje en men eigen bed niet, twas niet ideaal maar soit.
De vrijdag dan om 6u opgestaan en samen met mijn moeder iets gegeven en dan bracht ze mij tot de kapper. Daar nog heel relaxed. Tot de rest toekwam! De visagiste dan ook tot bij de kapper gekomen en zo was ik al tegen 9u gekapt en geschminkt.
Dan terug naar huis, mij verder aankleden en tegen 10.30u stond het ventje voor de deur, wat een spannend moment!!!!
Dan om 11u vertrokken op fotoshoot, we hadden geluk met het weer in de voormiddag voor de fotoshoot....
Tegen 12.30u terug thuis want dan kwam de suite toe (25 pers.) om een kleine receptie te houden. Het waren allemaal positieve commentaren. Dan tegen 13.30u vertrokken naar stadhuis om 14u te trouwen. Daarna naar de kerk tegen 15u. Gelukkig droog weer! De kerk was echt mooi versierd en de mis was echt mooi gebracht door de priester. Supercontent! Na het kerkelijk huwelijk dan naar de feestzaal voor de familiefoto's en al een kleine receptie. Het is allemaal heel goed en vlot verlopen en het feest was fantastisch, iedereen stond meteen op de dansvloer en dat is eigenlijk zo gebleven. Het was een feest om nooit meer te vergeten. Tegen 5u lagen we in ons bedje, voldaan!
Ik wil toch nog enkele referenties meegeven ook:
DJ Koen patteeuw van dj's on the road: een fantastische dj die heel de avond de ambiance erin wist te krijgen
Lodewijk van male: onze feestzaal voor alle goede zorgen
Patrick schoonbaert: ceremoniemeester
Maarten vanhove: onze fotograaf
Katrien: onze bloemiste
Prutske: de ballonnen..
Hieronder nog een link naar onze foto's, hopelijk kunnen jullie iets zien!
https://www.facebook.com/birgitta.vanbillemont/photos#!... https://www.facebook.com/birgitta.vanbillemont/photos