Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help - mijn kleed knelt!

23-9-2013 13:24:18
Dag allemaal, ik trouw deze zaterdag (jaja het komt heel dichtbij nu). Nu paste ik dit weekend nogmaals mn kleed en knellen dat het doet, het stuk tussen buik en borst. Nu ben ik wel enkele kilo's bij door cortisonekuur... Maar nu heb ik zo schrik dat rits gaat open scheuren :'( Ik kan echt geen nieuw kleed meer kopen... Iemand enige tips?? Ik heb ondertussen korset er al onderuit gehaald.. Groetjes van een paniekerige bruid!

Stephanie
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 1291

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik23-9-2013 13:31:22

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar naar het schijnt werkt zo'n 'packing' goed om centimeters te verliezen! Je verliest vocht en geen vet of spieren, dus dat komt er daarna wel weer terug bij, maar dan ben je tenminste enkele centimeters kwijt op jouw dag. Ik zou zo'n behandeling proberen morgen of overmorgen en zien of het resultaat heeft!

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 13:43:03

Mm, en waar kan je dat doen?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-9-2013 13:45:14

Door cortisone hou je vocht vast (geloof ik) dus mijn eerste reactie was ook proberen vochtafdrijvende middeltjes te proberen voor een korte termijn-resultaat.

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 13:58:35

Ik snap er helemaal niks van hoe het komt dat ik op korte tijd zoveel "uitgezet" ben. Cortisone is enige wat ik kan bedenken. Ik eet helemaal niet veel en niet ongezond. Ik zal maar gewoon hopen dat mn rits niet openscheurt zeker? :-/

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:01:36

cortisone heeft ook echt een 'lelijk' effect op de weegschaal helaas... inderdaad: vochtafdrijvend, een pakking laten doen hiervoor (zoek maar eens op internet, dan vind je wel waar dat kan)
en ik weet niet of het om 'een beetje' gaat of niet...? zo wel: misschien kan shapewear ook al een beetje helpen de boel bijeen te houden? :-)
en misschien veiligheidsspeldjes meenemen de dag zelf - stel dan nog dat het ergste gebeurt, dan kan je het nog 'opvangen' in de mate van het mogelijke!

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:06:06

Ik denk dat het kleed goed zou zitten als ik daar 2 cm extra zou krijgen :-) Zolang ik sta gaat alles goed :-) Corrigerend ondergoed helpt niet omdat het hoger is dat het knelt..

mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:21:28

Je hebt ook corrigerende 'bodies' hoor (ook strapless neem ik aan). Dus van broekje tot en met beha met volledig corrigerend tussenstuk. Of toch ook broekjes die tot aan je beha opgetrokken moeten worden met elastisch stuk.

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:23:34

Maar win je daar echt zoveel centimers bij? Heb nu net via 3suisses eentje besteld, zou woensdag al geleverd worden. Komt tot onder de borst, ik ben benieuwd.. Pff ik heb nog geen moment stress gehad voor het hele huwelijk maar dat kleed dat koste me wat nachtrust hoor! :(

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:27:54

Amai, kan er al niet meer van typen.
Ik bedoel dus centimeters en ..dat kost me... :-)

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-9-2013 15:01:04

wat is dat toch met ons, bruidjes, en dat kleed eh ;-)

ik heb zo'n corrigerend ding, gewoon omdat het mijn figuur ook beter doet uitkomen! en dat komt inderdaad tot onder mijn beha, maar je hebt het in allerlei vormen! van hele kleden tot onderbroekjes en alles daar tussen in!

of je er 2 centimeter mee wint, weet ik niet... maar alles zit alleszins beter bij elkaar!
die van mij is wel erg comfortabel (Trinny and Susannah :-) ), heb soms ook wel al gehoord dat het niet zo'n pretje is... je moet je er wel een beetje inwurmen, maar no pain, no gain zeker?! ;-)

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 15:17:01

Pff is dus enige waar ik over hele trouw van wakker lig eh.. :-) Ik zal zien wat het nieuwe broekje zegt, spannend afwachten. En anders ga ik vrijdag MET kleed naar de lingeriewinkel haha :D Ik heb in elk geval nog een wit kleedje besteld bij Esprit, kwestie van reserve te hebben , niet enkel voor het "spannen" maar ook moest er bv iemand een fles wijn over me kappen ;)

Eppie

Meld misbruik23-9-2013 16:18:51

Je hebt nog een week, kunnen ze het in de bruidswinkel niet terug aanpassen? Heel veel bruidjes vermageren of verdikken nog een beetje in de laatste week/weken. Bij mij hebben ze het een paar dagen op voorhand nog wat aangepast.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik24-9-2013 6:01:49

Neem je nog steeds die cortisone ?
om te beginnen zou ik es goed google'en en zien wat vochtafdrijvend werkt.
Zeker niets, maar dan ook niet eten waar zout in zit, want daar hou je weer vocht van op, zelfs contrex water zou ik nemen ipv vb. spa reine.
dan zou ik naar de apotheek gaan en een wondermiddel vragen, geven ze niets, dan zou ik de huisarts bellen.
Ondertussen zou ik ook de bruidswinkel bellen en vragen of ze het nog kunnen aanpassen, of een naaister zoeken die het kan, je hebt nog enkele dagen hé, er moet een oplossing voor zijn hoor !!

En sproten, sporten en sporten... dat vocht MOET eraf hé !
Ge moet zweten hé... (zou zelfs niet eens weten of dat helpt, maar in mijn gedachten zou dat weer helpen)

Succes hé !

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-9-2013 8:22:14

mischien een domme vraag ! kan je niet terug naar de winkel gaan en dat die het kunnen oplossen????

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik24-9-2013 9:24:33

Was het maar zo simpel, toen ik enkele weken geleden mn kleed daar ging afhalen knelde het natuurlijk ook al. En die madam zei gewoon : daar kan ik niks aan doen! Ik heb ondertussen dan een andere naaister gebeld en die zei dat ze niks kon doen omdat er geen extra stof aan de naad zit..
Nee die cortisone neem ik niet meer maar probleem is dat die extra centimeters er niet zomaar meteen weer af zijn ;-) En ik zie hier dan op die teller : 3dagen en 14 uren en dan denk ik enkel maar : ik hoop dat mn kleed niet openscheurt! :-)

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik24-9-2013 10:43:13

Ik heb ondertussen nog ne keer contact gehad met een naaister. Ze komt vanavond eens kijken of er ergens een centimetertje bij te prutsen valt. Duimen allemaal! :-)

Nadia
5-10-2013

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik24-9-2013 10:46:21

en ik duim alvast ;-)

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik24-9-2013 12:45:25

Ik ben zooo benieuwd naar vanavond. Ik hoop echt dat ze iets kan veranderen dat ik ten volle kan genieten. Het kleed spookt hele tijd door mn hoofd.. :)

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik24-9-2013 13:00:07

Ik kan het me inbeelden ...
Veel succes !!!! We duimen allemaal mee.

Hou ons op de hoogte hé !
x

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik24-9-2013 13:01:49

Ik laat jullie zeker morgen iets weten! Xx
Nadia, jouw dagje komt ook ferm dichterbij he! :-)

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik25-9-2013 8:39:10

Hier ben ik :-) Het was hectische avond! De naaister kwam er maar niet door, had een onverwachts probleem thuis en geraakte niet weg. Uiteindelijk ben ik, om 22u, met kleed en al tot bij haar gereden. Ze heeft me een corrigerende onderbroek gegeven die tot net onder borsten komt en zo ging het. T sluit nog schoon aan, maar ik kan nog ademen :-)
Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken, dat het zeker niet ging open scheuren. Wat was het probleem nu? Niet enkel die paar kilo extra MAAR ze hebben in de winkel een aanpassing gedaan (extra bandje) en ze hebben dat verkeerd geplaatst, niet op gelijke afstand met het andere bandje en daardoor trekt het scheef ! Maar ik ben toch beetje gerust gesteld nu dat het volgens haar geen probleem zal zijn. Oef :-) Jullie ook bedankt voor alle tips! Xx

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik25-9-2013 9:59:44

Goed dat het probleem is opgelost !
'k vind het wel straf dat ze je in de winkel niet wilde helpen en dat zij daar de fout gedaan hebben ! Ga je ze dat laten weten ?

Allé meid, geniet er nu maar van en kijk maar uit naar jullie dag !!!

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik25-9-2013 10:20:36

Ik denk toch wel dat ik het hen even ga melden hoor... Maar eerst volop proberen genieten van de laatste voorbereidingsdagen, de grote dag en de dagen nadien :-)

Stephanie
28-9-2013
 Meld misbruik8-10-2013 16:14:39

Hoi, ik heb nog geen tijd gehad om hier verslag uit te brengen, maar mn kleed is niet opengescheurd woehoew!!! Het was een prachtige dag!! Xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info