Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dessert table gewonnen

23-9-2013 16:16:12
Heb een paar maand geleden mee gedaan met een wedstrijd en vandaag kreeg ik een onverwachte mail. Tot grote verbazing heb ik dus een dessert table gewonnen van la tort a. Tot grote verbazing klopt de trouwdatum niet!.. Het is voor maart en ik trouw in augustus. Pfft!!! Heb al een mail gestuurd en geen reactie. Heb dan gebeld en die meneer doodserieus :'kan je de datum niet veranderen?' Natuurlijk niet. Alles is al geregeld. Morgen gaat de juiste persoon mij terug contacteren. En duimen maar dat positief zal zijn en dat ik toch de tafel krijg op de juiste dag. Wou het toch effe keer kwijt.

Charlene
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 862

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 16:26:56

Allez wat voor een vraag stelt die mens u nu???? Je gaat toch niet zomaar heel je huwelijksdag omgooien omdat je van hen iets gewonnen hebt??

Ik hoop allesinds dat het in orde komt, iets winnen is altijd mooi meegenomen he !!

elien
23-8-2014
 Meld misbruik23-9-2013 16:45:25

Hopelijk komt dit in orde!

Dat zou echt mooi meegenomen zijn hoor!
Ik duim mee.

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-9-2013 17:16:47

Leuk dat je iets gewonnen hebt! Maar...is jullie feestzaal ermee akkoord dat je geen dessert bij hen besteld maar zelf voor dessert zorgt? Ik kan me voorstellen dat niet elke feestzaal daar enthousiast over is.

Charlene
16-8-2014
 Meld misbruik23-9-2013 20:20:40

We nemen wel dessert in de zaal want die dat we gewonnen hebben is meer cake,cupcakes,lollycakes, macarones,... Niet echt een bruidstaart en kleine taartjes enzo. Als we uitleggen dat we da gewonnen hebben, kunnen ze wel geen probleem maken zeker. Laten we hopen

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 20:35:11

Idd wat voor een vraag stelt die nu?! Ook nogal een service ook moet ik zeggen.. :s maar toch proficiat en hopelijk kunnen ze het in orde brengen...

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-9-2013 8:20:48

leuk he om iets te winnen! nu maar hopen dat ze de juiste dag kunnen afleveren...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...