Ik heb ook precies hetzelfde tegengekomen. Half augustus ben ik gaan kijken met mijn mama, schoonmama en zus.
Eigenlijk gewoon om eens een idee te hebben wat er allemaal bestaat enzo. En ja, het 2e kleed dat ik aandeed wat me gegoten. Dan nog enkele andere gepast in die winkel, maar niets kon tippen aan het 2e kleed. Dus dan ook gekocht.
En ik heb er nog geen spijt van.
De eerste dagen nadien dacht ik ook zoals jij hoor.
Maar dan heb ik mezelf bedacht: liever zo dat ik direct mijn kleed vind én dat ik het mooi vond (en de keurders ook!) dan dat je tientallen winkels moet doen en niets vind naar je zin… !
Ik heb me wel voorgenomen om geen winkels meer te doen, niet bewust nog foto’s te zoeken van andere kledij enzo…
En op de dag zelf had mijn schoonmama een aantal foto’s genomen toen ik mijn droomkleed aanhad. Die staan bij mijn ouders op de pc, en als ik langsga (alleen!) dan kijk ik wel nog eens. En dan ben ik weer oooooh zo gelukkig.
Dus je bent zeker niet de enige.
Ik begrijp je twijfel hoor!
Maar ik ben er van overtuigd, dat éénmaal je je droomkleed gevonden hebt, je toch niets meer anders gaat vinden. Want je zal altijd met je droomkleed in gedachten zitten.