Terug naar overzicht
Ga eens lang bij: -De Vossenberg in Hooglede (grote mooi tuin met vijver)-Denotter in Zedelgem (welk iets kleinere tuin)-Salons de Vrede heeft ook een tuin-Salons Ten Boogaerde in KortemarkVeel succes in jullie zoektocht.Wij hebben gekozen voor Denotter in Zedelgem en zijn zeer tevreden over de samenwerking. We kunnen altijd bij hen terecht, ook met de eenvoudigste detailvragen.
Klokhof Marke, Lindenhof Deerlijk, Ter Biest Lauwe
Bedankt! Denotter is niet ver van ons en hadden we al gecontacteerd. Maar de datum was niet meer vrij. Salons ten Bogaerde lijkt ons super. Hopelijk is de datum nog vrij. Bedankt voor de tip
Ter Leepe... Zedelgem...
Inke, Denotter is ook vlakbij ons! Dus blijkbaar wonen we echt niet ver van elkaar… ;-)
Hof Ter Molen in LekeShamrock in TieltKasteel van Moerkerke Greetz,Christ www.christvilez.be
Wij trouwen in feestzaal vaernewijck te Kuurne. Recent vernieuwde tuin en feestzaal. Onze ceremonie gaat door in de tuin.
Wij zijn super tevreden van 't Gravenhof in Torhout. Laat je niet misleiden door de gevel, hierachter schuilt top eten en service!
'T Rozenhof in klerken ;)
Wij zullen ons trouwfeest geven in Alta Ripa in Outrijve.
't gravenhof is niet meer beschikbaar :). Kasteel van Moerkerke vond ik eigenlijk heel duur in vergelijking met andere. Shamrock is in verlof!Voor de rest heb ik een prijsbijlage gevraagd.Fingers crossed! 'k Ben nu wel fan van Salons ten Bogaerde.
Onze feest gaat door in Ter Leepe in Zedelgem. Geen supergrote tuin maar wel heel mooi verzorgd en recent vernieuwde feestzaal. In dezelfde straat als Denotter. Ter Mude in Knokke is ook best mooi maar minder modern.
Bij ons was ons feest in Maelstede in Kuurne en het was super. We hebben heel veel lof gekregen van onze gasten.
Maelstede zit al volledig vol en Ter Leepe is TE dicht bij huis. We wonen er praktisch over. En mijn schoonfamilie haalt graag het bruidspaar hun huis overhoop.Dus ik wil die gelegenheid een klein beetje beperken :D.
Salons Saint Germain?
Dit zal niet gemakkelijk worden :(.Waarom heeft hij het geen paar maand eerder gevraagd. :PNu mag ik het wel oplossen!
Beauvoorde DriekoningenSalons de Lelie in beauvoorde
waauw wat zijn dat prachtige zalen... !!
zandberghoeve in Oedelem! mooie tuin met vijver
IS jullie datum daar nog vrij?
Waar?
@Annemie, welke datum een welke zaal bedoel je?
Op deze: Beauvoorde Driekoningen - Salons de Lelie in beauvoordeMaar tis ook algemeen hoor Inke, heb je nu een zaal gevonden voor je datum?
Not yet! zoektocht gaat verder. Wel wat afspraken voor dit weekend.Hopelijk is het snel beslist!
Nog 3 zalen hebben onze volledige aandacht.Deadline: volgende week zondag!Dan zal de grote beslissing gemaakt worden!!Wat zal dat een last van de schouders zijn!! I can't wait!!