Terug naar overzicht
Ik ben van plan om een mooie trouwdoos te maken, daarin kunnen dan alle kaartjes, het ringkussentje, onze trouwalbum, het gastenboek,... Alles verzamelen, zodat je er later in kan grasduinen :)
Misschien een collage maken en Ze inkaderen in een grote kader :-) Heb dat gedaan met zoontje 1 ste verjaardag :-) Groetjes
Inderdaad een grote coolage maken op een canvas en vernissen met een licht kleurtje dat in jullie interieur past.
Wij hebben ze in het begin toch voor een deel op een kast gezet en de rest aan lintjes gehangen, aan de muur boven die kast. Nu zitten ze allemaal in een doos, samen met andere spulletjes van die dag.
Op pinterest zag ik een leuke manier om de (mooiste) kaartjes bij te houden: http://www.pinterest.com/pin/448389706619715484/
Ik heb ze allemaal aan de muur gehangen met lint; Natuurlijk kan dat er ook niet eeuwig blijven, want ze zullen plaats moeten maken voor een mooie foto van ons op onze huwelijksdag.Ik vind het dan inderdaad wel een leuk idee om ze in een album te kleven, wat ik ook overweeg.Handig, je hebt ze allemaal samen en ze hangen mooi vast.
Wij hadden ze voor onze ramen hangen, aan lintjes. Met die hitte was't nog praktisch als zonnescherm ook :-)Nu zitten ze samen met alle andere "memorabilia" in een grote houten kist.
Ik ga ze ook in een fotoboek kleven. Vele hebben ook een relatief groot gastenboek en dan zijn er nog heel veel bladzijdes onbeschreven. Op die lege pagina's kan je dan ook de kaartjes nog bijkleven