Terug naar overzicht
Hier vindt je een lijst met bruidswinkels http://www.trouweninderegio.be/bruidsmodezaken-regio-we... Succes met je zoektocht
Als je jurk vermaakt moet worden dan kom je bij JPC veel duurder uit dan andere winkels die dezelfde jurk verkopen.Zij rekenen per uur en bij de meeste bruidszaken rekenen ze een vast bedrag.Ze hebben inderdaad veel jurken maar ik was toch teleurgesteld dat ze me steeds in een bepaalde richting wilden pushen en met andere jurken aankwamen dan ik vroeg.
Je moet het zo ver niet zoeken! Ik lees veels goeds van La Sposa in Roeselare en ben zelf heel tevreden van Cony in Maria-Aalter (terwijl ik zelf van regio brugge ben).Mijn zus woont in Antwerpen en heeft in JPC haar suitekleed gekocht. Eerste bezoek (en aankoop) heel goed ontvangen geweest. Eerste pas (met heel dure retouche - bijna 150 EUR om het kleed nog geen centimeter in te korten) heel onvriendelijk. Zij gaat hier later alvast haar kleed niet kopen!
Mij werd Youniek aangeraden, het is uit West Vlaanderen van waar ik woon ongeveer 140 km (enkele reis) maar dan maak ik er een daguitstapje van, met zo veel goede commentaren dan wil ik dat zeker eens proberen :)
Bedankt voor jullie reacties. Intussen heb ik gezien dat zowat alle collecties bij La Sposa in Roeselare wel een jurk hebben die mij aanspreekt, dus ik zal daar starten!En als 't niets wordt (ik vrees dat mijn smaak duurder is dan mijn portemonnee aankan), dan overweeg ik zeker Youniek.
Sorry maar de retouches kan je per uur laten doen maar je kan ook een pakket nemen en dan betaal je 175 euro ongeacht hoe lang ze er aan bezig zijn.Wilde dit toch even melden :)
Hallo! Ik ging naar couture Robel in Roeselare. Daar hebben ze ook heel veel collecties. Het was mijn eerste winkel en ik kocht er meteen mijn droomkleed! Veel succes. xx
JPC collection werkt neit steeds met retouches per uur hoor. Het hangt er ook vanaf of je ze enkel maar moeten inkorten en innemen of dat je ook het model eenbeetje wil aanpassen (van een niet-strapless naar strapless gaan of omgekeerd).Zoals Louise hier reeds heeft vermeld, kan je steeds voor een soort van pakket-prijs gaan die idd 175 euro kost. 175 euro is ook het maximumbedrag dat je dient te betalen voor de retouches.Persoonlijk heb ik een prijsvergelijking gedaan tussen verschillende winkels omtrent 1 bepaald model van bruidsjurk en JPC Collection kwam daar als de goedkoopste uit (zelfs met de retouches).Maar iedereen gaat natuurlijk naar de bruidswinkel waar zij zich het beste bij voelt :-)Het belangrijkste is toch dat we allemaal in onze droomjurk kunnen trouwen, toch? :-)Veel succes met je zoektocht !
Mij hebben ze die totaal prijs nooit voorgesteld. Ik had een kleed van Cosmobella met een lange sleep in kant. Toen ik vroeg of ze een stuk van die sluier wilden afdoen zei de verkoopster dat dit heel moeilijk werk was en dat dit een euro 500,- zou kosten ivm de verplaatsing van de pailletten. Ik heb dan ook die jurk niet gekocht. Maar het blijft wel een prachtwinkel natuurlijk !
Hey Peggy, sorry voor mijn zeeeeeeeer laten reactie ;-)Ik vind het zo jammer voor je dat ze je het pakket nooit hebben voorgesteld !Ik moet zeggen dat ik Gaiana een echte prachtverkoopster vind. Ze heeft me zo ontzettend goed geholpen en toen ik vragen stelde over de retouches was dat het eerste wat ze zei !Maar naar ik je profielfoto hier zie, merk ik dat je ook een prachtige jurk gevonden hebt :-) !