Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed als je zwanger bent

16-12-2006 23:39:08
hallo,

ik durf niet kijken achter trouwkleed omdat ik normaal gezien als er niks verkeerd loopt, zwanger ben op mijn trouw (6 - 7 maand ver), dus is het moeilijk om trouwkleed te kiezen... zal ook moeilijk gaan vrees ik...

zijn er nog mensen die in deze situatie zaten en toch iets mooie's gevonden hebben?

toch zou ik graag een kleedje dragen of gaat dit echt niet lukken?

groetjes

mieke
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 668

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik17-12-2006 9:46:12

Hey,

Een vriendin van ons was ook zwanger toen ze trouwde en die had toch een kleedje aan. Als ik het goed voorheb was zij in Aarschot gaan kijken voor haar kleding. Er bestaat bruidskleding voor zwangere bruidjes.
Ga gewoon eens kijken en vraag er naar.
Groetjes

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik17-12-2006 11:16:02

Ik denk dat mensen die trouwkledij verkopen wel ervaring hebben met zwangere bruiden. Het zou raar zijn mocht jij de enige zijn, want het komt toch vaker en vaker voor. En daar is ook niks mis mee. Gewoon even gaan informeren zou ik zeggen.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik17-12-2006 18:36:25

Het zal wel lukken. Dit kwam ook ter sprake toen ik mijn kleedje ging kiezen. Ze zeiden dat het enige model er gewoon beter is dan t andere. Dus gewoon es gaan kijken. Succes

sas677

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik17-12-2006 19:03:50

Hey,

Toen ik op de opendeurdag was bij Lilian Claes in Herentals hing daar op een pop een bruidskleedje voor zwangere bruidjes. Of ze veel keuze hebben weet ik niet, maar daar hebben ze dat zeker.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik18-12-2006 16:30:27

Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap !
Bij het bruidsparadijs staan 3 modelletjes op hun website van trouwkleedjes voor zwangere bruidjes, ik vind het tweede wel mooi..maar da's een goesting natuurlijk. Hun website is www.bruidsparadijs.be
maar waarschijnlijk hebben ze in alle winkels wel verschillende modelletjes. Ik zou gewoon even een paar winkels opbellen.
Ik weet niet van waar je bent maar bij Moderna in Schepdaal zijn ze heel vriendelijk anders moet je daar eens informeren.

Groetjes
Christel

lindsy
22-8-2008
 Meld misbruik20-12-2006 6:20:39

hallo
mijn zus is zo getrouwd verleden jaar .ze was ook zwanger toen ze haar kleedje ging gaan kiezen.normaal ga je wel eentje vinden naar je smaak naar de winkel dat zij ging had ze eentje gevonden het was wel een simpel kleed in twee delen het enigste dat ze moest doen was tamelijk veel gaan voor haar maten iedere keer te nemen.ik denk dat het in andere winkels ook zo gaat als je zwanger bent ik zou gewoon eens bellen naar een winkel als je weet naar welk één dat je gaat en dat gewoon eens vragen wat ze doen in jouw situatie.

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik20-12-2006 18:49:31

Hey Mieke

Iemand die ik ken, die dit jaar getrouwd is, had haar jurk al gekozen (linea raffaelli) en bleek een paar maandjes later zwanger, op het moment van de trouw was ze 6 maanden dnek ik. Ze hadden in de wnkel gewoon extra stof bijbesteld en ik moet zeggen het was prachtig !

Groetjes

Lien

melissa
3-2-2007
 Meld misbruik8-2-2007 16:34:43

hey,

alvast een dikke proficiat

ik was ook zwanger en mijn kleed is dus aangepast geweest.
indien je interesse hebt om eens te komen passen...

of voor foto's mail gerust en vrijblijvend

melissa2105@telenet.be

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik8-2-2007 17:08:45

thx voor aanbod, maar heb mij een suitekleed voor zwangere vrouwen besteld bij Mia Monta, lichtjes aangepast zodat het iets meer trouwachtig is dan suite achtig...

half juni moet ik gaan passen voor de maten

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info