Terug naar overzicht
Zou je mij je boekje willen mailen? Ben nog op zoek naar inspiratie! els_van_dessel@hotmail.comIk las onlangs ergens anders op dit forum dat iemand 100 boekjes ging maken. Kan je niet schatten op basis van het aantal genodigden op de feest of zo?
Wij hadden er 150 gedrukt, wat volgens de ceremoniemeester een normaal gemiddelde was. We hadden wel 100 gasten voor de eerste receptie en nog es 200 gasten voor het avondfeest.Succes!
Els ik heb mijn gemaild naar jou.Ik had maar aan een 40 tal extra gedacht 100 vind ik wat veel want onze receptie is enkel voor de suite die in kerk zijn (40P) mis is om 16 uur en dan om 19 uur komen de avondgasten (60P extra )Dus had 50 in gedachten.
Dank je! :-)Stel dat je te weinig boekjes hebt, mensen kunnen ook wel samen kijken he!
Wij hadden er 100 maar er waren er veel over. De vriendinnen die ze uitgedeeld hadden dachten dat we niet gingen toekomen en hebben na de suite per koppel maar eentje gegeven :-)Nouja, ik heb niemand iets horen zeggen hoor dus... niet aantrekken... Als de familie er eentje heeft, da's uiteindelijk het belangrijkste he...
Wij hadden er ongeveer 110 en er waren er zeker nog over. De priester had de teksten voor zichzelf uitgeprint in een groter lettertype en de muzikanten hadden hun versie ook via mail ontvangen. Voor de rest hebben we per persoon gerekend, niet per koppel.
Wij hadden er nochtans van de 150 6 stuks over :) het is echt gokken!