Terug naar overzicht
hey, Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik vroeg me af waar jullie je het beste bij voelen (los van wat het mooiste oogt en van wat anderen misschien gaan denken...) dat lijkt met het belangrijkste! Succes ermee en veel plezier volgende week!!!
Hey,Wij hebben dat probleem ook. Mijn verloofde heeft meer volk in de suite dan langs mijn kant (enkel mijn ouders + getuige). Maar ik zit daar niet mee in. Als de kerk wat vol zit valt dat immers niet hard op dat langs mijn kant wat minder volk zit. Iedereen weet ook dat ik geen broers/zussen of grootouders meer heb. Groetjes,Kirsten 09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Doe waar jullie en jullie familie zich het beste bij gaan voelen!Maar zoals ik het lees, zou het idd het mooist zijn op de eerste manier zoals de ceremoniemeester het zegt. Ik vind dat niet ouderwets. Maar ik vind dat in een huwelijksmis de emoties wel aanwezig mogen zijn! Wij hebben eens gehad dat wij op de 2de rij achter de familie van mijn vriend zijn schoonzus mocht gaan zitten. Iedereen van zijn familie zat samen en wij moesten als enigsten bij de andere kant en dan nog op de 2de rij zitten (niemand van de suite zat op de 2de rij). Dat was echt niet plezant!Veel succes nog!GroetjesVeroniek