Terug naar overzicht
Goh, als je 'm wil uitdoen de dag zelf, dan inderdaad best de maanden ervoor ofwel regelmatig wisselen van arm, ofwel uitlaten. En "not done"... pfff 't is JOUW dag, als jij 'n horloge wil dragen, dan mag jij dat van mij! Jij moet je op je gemak voelen he...
Der is zoveel dat not done is als je met alles moet rekening houden pff..Tis uwen dag en jij doet waar je u goed bij voelt..zoals bij de openingsdans gaan wij wel ene doen, maar die dansen met de ouders enzo doen wij niet..Wel, dat is onze keuze he :s daarom is u huwelijk ni niet goed he :)Doe jij maar waar je u het beste bij voelt :) das t'belangrijkste :) dat is ook hetgene de mensen zien :) hoe goed jij je voelt :)
De reden daarvoor is omdat een bruid tijdloos is :-) en je gewoon moet genieten! ;-)
Ha, Katrien wij zijn van 't zelfde principe wat de openingsdans(en) betreft.Nu, ik doe doorgaans gewoon mijn eigen goesting hoor. Maar had gewoon nog niet stilgestaan bij dat horloge. Als ik vind dat het past bij mijn jurk zal ik hem wellicht gewoon aanlaten. Liever dat dan die witte band. Al heeft dat tijdloze ook wel iets Kim. :)
Ik had ook zo'n witte band van mijn horloge. Aangezien ik bij het passen van de kleedjes had gezien dat een horloge echt niet past bij een trouwkleed heb ik mijn horloge het hele jaar niet gedragen en de witte band is nu wel weg. Als je je horloge niet het hele jaar kan missen kan je eventueel een brede armband zoeken bij je trouwkleed.
had hier echt niet aan gedacht heb mijn horloge van mijn ventje gekregen onze namen staan er in gegraveerd dus die horloge heb ik sins die dag niet meer uitgedaan buiten voor te wassen en te gaan zwemmen ofzo maar die dag hou ik die gewoon aan anders voelt mijn pols zo leeg aan :-)
Mja en uiteindelijk tis nu niet dat iedereen dienen band gaat zien ze :)) ookal is er een klein witte band.. Wij als bruid zien een heleboel details ook waar den helft van de genodigden zelfs niet bij stilstaat. Ik zie dat eigelijk bij veel dingen die ik doe.. Zoals uitnodigingen enzo ook. Alé toen wij vroeger uitnodigingen kregen, wij bekeken dat en hop dat vloog in de kast.. En met de misboekjes enzo ook.. Maar nu sta ik bij alles zo stil, .. Alé das normaal hemaar ik brdoel dat men soms wat moet afstappen van die regeltjes... Want meestal is het toch altijd goed :))
Ik had er de weken vooraf zo op gelet van niet te verbranden (bleek velleke en veel zon :d), af te wisselen van kleren (met bandjes, zonder bandjes, open rug, etc...) en de dag ervoor raak ik toch wel niet verbrand zeker, maar echt zo wielrennersarmkes he... Weet je dat niemand dat gemerkt heeft? Op de foto's zie je 't zelfs niet (of er is gephotoshopt zonder dat ik het weet :d). Dus niet aantrekken, de mensen zien dat echt niet hoor!
Ik heb gewoon een mooi horloge gekocht in het wit. En ik heb het gedragen als fantasie want ik heb niet éénmaal op mijn horloge gekeken maar zo averechts als ik ben heb ik mijn horloge als extra juweeltje gedragen... Dus doe gewoon jou ding, het is jou dag ;-). Genieten is de boodschap en je goed in je vel voelen :-D.