Terug naar overzicht
Waterfront in Wetteren en als ik mij niet vergis ook intermezzoSuccesx
Wij zijn ook gaan informeren bij Waterfront, maar euh, dan mag je wel wat centjes betalen! Als je me je mailadres stuurt wil ik je gerust alles doorsturen met info over de voorwaarden en de prijs...veel succes
De snip te MoorselDe Rozerie te ErembodegemWij hebben iets verder en nemen het Hof Ten Ede te Haaltertsucces
De Zilverreiger in Oosterzele hebben wij als feestzaal gekozen wegens goeie naam en service en ik moet zeggen, tot nu toe is da samenwerking al heel vlot verlopen en ze zijn super vriendelijk en eerlijk :-) dat vind ik wel belangrijk
Bedankt allemaal voor jullie reacties!Even nog om misverstanden te vermijden: ik ben op zoek naar een zaal waar je zelf voor een traiteur mag zorgen, dit aangezien ik een bevriende traiteur ken die de maaltijd kan verzorgen. Ik ben momenteel dus enkel geïnteresseerd in zalen of locaties die verhuurd worden, los van een menu of iets dergelijks.Bedankt voor de berichtjesPieter-Jan
Blanc Fixe in Drongen. Wij gingen daar al eens kijken. Je hebt er wel nog wat werk aan, maar dat geeft je ook veel mogelijkheden.Succes!
Seven Event Space in Eeklo! Wij waren op slag verliefd op de zaal!
onze zaal is de koetshuis in ophasselt. vrij van catering en alles.