TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
debora
18-7-2014
|
25-9-2013 0:21:06
Dit moet nu toch wel lukken! We trouwen op dezelfde dag, en ik heb ook al dagen een dipje... Schrik dat het niet in orde ga komen, dat het teveel ga kosten, dat men kleed niet mooi genoeg ga zijn, dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt ... Al 2 dagen er bijna niet van geslapen! Zullen elkaar erdoor moeten sleuren he
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
25-9-2013 7:09:17
Als mede 18 juli bruidje ;-) Ben ik er om jullie op te peppen. Hier ook al vanalles voor gehad, ik vrees dat het er soms een beetje bijhoort. Severien nog niet panikeren, komt allemaal wel goed meid, alvast een dikke knuffel!
Maar ik ken het wel de slapeloze nachten dat het niet in orde raakt, het kleed stuk is, het financiële, ben er toch ook wat van geschrokken wat er allemaal bij komt kijken een huwelijk organiseren!
|
|
Elen
5-10-2013
|
25-9-2013 7:49:53
Zo herkenbaar... Mnjah, is echt weinig aan te doen maar je gaat zien dat dat op de dag zelf allemaal zo belangrijk niet is. (Daar hoop ik toch ook op. :p) hier ook moeten 'settelen' voor de derde keuze in fotograaf. Eeuwige twijfel over mijn trouwkleed of dat nu echt 'het trouwkleed' is en of da ik er perfect ga uitzien. Echt, eigenlijk elke keuze die ik maak, ben ik constant aant betwijfelen achteraf en denk ik constant van, ik had het meer zus of zo moeten doen. :s
|
|
Severien
18-7-2014
|
25-9-2013 8:17:42
Hihi, zo leuk, 2 medebruidjes op onze dag! Ik ben ergens wel blij om te horen dat ik niet de enige ben waarbij het eens fout loopt en die dan onmiddellijk panikeert :-) En uiteindelijk denk ik dat Elen gelijk heeft (of dat houd ik mezelf toch voor): op de dag zelf zal het er waarschijnlijk wel perfect uit zien maar nu, 10 maand er voor, blijft het twijfelen :-) Elen, je kan ons binnen een paar weken dan laten weten of het effectief zo is ;-)
Ik moet inderdaad wel zeggen dat ik het ook onderschat heb ... en reacties zoals: 'je hebt toch nog tijd genoeg' zorgen dan voor nog iets meer frustraties want trouwen op 10 maand is goed te doen maar echt een trouw plannen tot in de details op 10 maanden lijkt me weinig :-) Ik blijf ook over alles twijfelen: de zaal, het kleed, nu de fotografen en DJ's. Ik verlang nu gewoon tot de dag zelf en vermoed dat die magisch zal zijn :-)
|
|
Tim
|
25-9-2013 9:04:22
Het is heel normaal dat je een beetje onrustig wordt omdat je schrik hebt dat de mooiste dag van je leven niet aan je verwachtingen gaat voldoen.
Ik kan je echter geruststellen, er zijn zoveel goede dj's en fotografen voor elk budget dat je dit probleem snel opgelost zult hebben. Gewoon de rust bewaren en positief denken en waarschijnlijk ga je nu nog een veel betere dj vinden als je neef.
Veel succes!
Tim
|
|
Helena
5-7-2014
|
25-9-2013 11:06:50
Bekijk het zo: jij en jouw schat zijn de enige aanwezigen die verschillende kleedjes, kostuums, schoenen, DJs, zalen, fotografen, bloemstukken, menu's en wat nog meer gezien hebben. Alle andere gasten zien op jouw dag enkel wat jullie uiteindelijk gekozen hebben. En zolang jullie iets kiezen wat goed bij jullie past, zal iedereen dat prachtig vinden! Grijs kostuum of zwart kostuum? Gasten vinden de bruidegom prachtig! Bruidsjurk kort of lang? Idem!
Bruidschoenen met open tip of toe? Sjaaltje of bolero? Opgestoken of half opgestoken haar? Rode of paarse bloemen? Cava of champagne? ... Waar maken we ons soms toch druk om... Uiteindelijk zal het er op de dag zelf allemaal mooi uit zien!!
Allez, dat hou ik mezelf toch voor :-)
|
|
sandra
18-7-2014
|
25-9-2013 13:01:40
Hier nog een 18 juli bruidje :) Hier is er ook nog niet zoveel geregeld hoor, ik maak me niet te druk. Vrienden van ons kregen alles voor elkaar op 7 maanden dus we hebben nog tijd ;) En je zal zien, de dag zelf zal helemaal zijn zoals je altijd al wou :)
|
|
Lieve
|
25-9-2013 13:10:48
Ai ai, en je trouwt dan nog in de vakantie. Ik zou precies toch maar snel save-the-date kaartjes gaan sturen, zodat de mensen in de mate van het mogelijke kunnen rekening houden bij het plannen van hun vakantie.
Hou er dus nu al rekening mee dat er een gedeelte van de gasten niet zal bij kunnen zijn wegens vakantie.
Sowieso is het voor gasten al moeilijk om op een vrijdag naar een feest te komen (moeten gaan werken), ook al is het vakantie!
Ik zou hier toch een beetje rekening mee houden.
|
|
debora
18-7-2014
|
25-9-2013 13:41:03
Wij hebben hier rekening mee gehouden Lieve. exact één jaar voor den datum hebben we dit verstuurd. Inderdaad, je zit net met het bouwverlof en dan zijn er heel veel weg he!
|
|
stephanie
20-6-2014
|
25-9-2013 14:30:40
og, zo herkenbaar!!! Wij hebben ook nog maar recent onze datum en zaal kunnen prikken. Dit op zich was al een hele bevalling... welke zaal is het best? welke datum is het best? en toen we hierover eindelijk beslist hadden, dacht ik dat het moeilijkste achter de rug was. Nu blijkt dit zeker niet zo te zijn. Fotograaf, dj, trouwkleed, ... Wij zitten nu zelf vast op volgend item: in welke kerk zullen we trouwen? Tot nu toe vallen er - naar mijn gevoel - ook al veel dromen in het water.
Wij wilden beide buiten trouwen met rent-a-priest, maar aangezien dit dan niet officieel voor de kerk is, kregen we al onmiddellijk tegenkanteling van de gelovige familie (voornamelijk mijn vader). waardoor we nu toch maar beslisten om voor de kerk te trouwen.
Onze huwelijksdatum die we voor ogen hadden, konden we ook al niet nemen omdat dit 21 juli was : midden in het verlof! We hebben deze datum niet durven nemen, bang dat er velen op reis zouden zijn. Het is nu 20 juni geworden.
Ik wil life gezang op mijn trouw en wist al precies wie ik wou. Nu hoorde ik dat we hier ook nog niet zeker over zijn, aangezien we op een vrijdag trouwen en die vrouw lerares is. Het zal nu nog afhangen van onze kerk en uur van de plechtigheid of ze aanwezig zal kunnen zijn of niet... Nog een onzekerheid dus!
Alles wordt dan ook nog zo kostelijk als je begint te tellen...
Dus, met andere woorden, ik begrijp volkomen hoe je je voelt! Hier net hetzelfde... onzekerheden slaan toe en vooral de angst dat mijn trouwdag misschien niet zal worden zoals ik altijd al droomde...
|
|
Severien
18-7-2014
|
25-9-2013 15:25:57
Allemaal zooo herkenbaar wat ik hier lees! :-)
Voor de gasten heb ik momenteel niet zo heel veel schrik: er komt heel wat familie en die zijn er op elke trouw bij (ongeacht of het een vrijdag of zaterdag is). De meesten daarvan zijn op pensioen en gaan niet zo veel op vakantie. Voor wat betreft vrienden zijn de meesten ondertussen verwittigd wanneer de datum is en vermoed ik dat de beste vrienden, diegene die je er echt bij wil, daar wel rekening mee zullen houden bij vakantieplannen. Enkel mensen die we minder goed kennen of collega's zullen hun vakantieplannen waarschijnlijk niet opschuiven maar goed, dat zien we dan wel :-)
Ondertussen hier ook nog aan het zoeken voor een priester en kerk! Maar ... ondertussen al een DJ gevonden denken we. Vrienden van ons hun huwelijk had een super DJ en die blijkt nu nog vrij te zijn. Oef, zou het dan toch wat keren? :-)
|
|
stephanie
20-6-2014
|
25-9-2013 16:19:54
Ik hoop het alvast voor u! Heel veel succes nog toegewenst!
|
|
wendy
27-6-2014
|
25-9-2013 17:50:25
Zo herkenbaar wij trouwen in juni, hebben wel al een zaal, moet nog voor mijn kleed gaan kijken, maar soms zijn de twee mama's veel moeilijker dan wij zelf denk ik, slapeloze nachten heb ik nog niet maar er gaat toch veel door mijn hoofd....toch niet zo makelijk een bruiloft maar ja t zal wel allemaal goed komen als de schoonmama en mama mee willen werken natuurlijk hiihihh :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|