Terug naar overzicht
Heb enkele jaren geleden eens een superchique catalogus gekregen met allemaal kleine, chique, speciale hotelletjes in Toscane. Duur, maar mooi!
Caroline,Wij gaan ook niet graag naar van die mega-hotels op mega-toeristische plekken en voor onze reis van vorige zomer hebben we toch iets gevonden bij een kantoor van Neckermann. We hebben daar uitgelegd wat we wilden en ze hebben ons toen aangeraden om via de Nederlandse versie van Neckermann te boeken. In die gids vonden we inderdaad meer kleine hotelletjes, huisjes, pensionnetjes enz., soms ook in steden of dorpen die minder toeristisch waren. Van prijs viel dat ook allemaal nogal mee.Ik denk dat je dus bij een gewoon reisbureau zeker ook iets kunt vinden!groetjes,Valerie16/5/2007
hoi Valerie, bedankt voor de tip... ik zal het dan in het reisbureau ook eens uitleggen... K, die catologus, van welke organisatie of reisbureau was dat?Groetjes
hallo,Ik zou ook wel willen weten welke catalogus dat was. Wij denken er namelijk aan om naar Italië te gaan.Groetjes Elke
In de brochure van Pegase staan er mooie hotelletjes in Toscane. wel wat aan de dure kant maar dat is het misschien el waard.http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl 23/06/07
hoi Peggy, ik had al es op hun site gekeken maar niets gevonden, maar zal hun reisbrochure eens halen... bedankt voor de tip!
Bij caractère kan je zeker ook wel iets vinden, www.caractere.be .Annelies
Wij hebben geboekt in iets dat we twee weken geleden op Vlaanderen Vakantieland zagen. Het is een palazzo in Toscane. Daar wilden we toch al naartoe.Er is ook een boek van uitgegeven bij Lannoo. Iets met 'Logeren bij Belgen in het zuiden'. Dat is misschien ook een tip. En dat zijn allemaal originele adresjes. Misschien niet zo goedkoop, maar wel heel origineel.
hallo,Mijn verloofde en ik zijn deze zomer op vakantie geweest in Toscane op een prachtig domein, afgelegen en rustig maar wel heel luxueus. Pure klasse. Je moet maar eens kijken op de volgende website: www.cuendet.be veel succes!Karen